امیرحسین جونمونامیرحسین جونمون، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره
اميرعلي جونموناميرعلي جونمون، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره

❤مردهاي کوچک من ❤

بیست و سه ماهگی و روز مادر

1392/2/10 12:09
نویسنده : LESWIET امیرحسین
361 بازدید
اشتراک گذاری

ماهگیت مبارک بهونه ی قشنگ زندگی

بیست و سه ماهه که حس قشنگ مادر بودن رو به من بخشیدی.

بیست و سه ماهه که با هر لبخند تو جون میگیرم و زنده

میشم.مرسی مامانی که این لطف و به من کردی مهربونم.

مادر شدم و فهمیدم که مادرم برای هر لحظه ی زنده بودنم

چه رنجی کشیده.ممنونم ازت مامان خوبم که مادربودن رو

به من آموختی.یادم دادی که چطور محبت کنم و از خودم

بخاطر پاره ی تنم بگذرم.

              ني ني شكلكروزت مبارک بهترین مادر دنیاني ني شكلك

                               ني ني شكلك

دو روزه که عزمم رو واسه گرفتن پسری از پوشک

جزم کردم.خدارو شکر خیلی هم همکاری میکنه.طفلی

تو این دوروزه فقط دو بار از دستش در رفته.لگنش رو هم

خیلی دوست داره.هر دفعه که میبرمش دستشویی

و با موفقیت میاییم بیرون کلی قربون صدقش میرم و

بهش اعتماد به نفس میدم.اونم بادی به غبغب میندازه

و یه قیافه ای میگیره که خیلی دیدنیه.خودش هم احساس

بزرگی میکنه وقتی پوشکش نمیکنم و بجاش شورت میپوشه

البته با راهنماییه مامانبزرگش شبها پوشکش میکنم

چون هنوز واسش زوده که بیدارش کنم و ببرمش دستشویی

ولی دیشب پوشکش تا نزدیکای صبح خشک بود و صبح خودش

واسه خوردن آب بیدار شده بود که منم از فرصت استفاده

کردم و بردمش دستشویی.قربونش برم مثل یک پسر

ماه باهام همکاری کرد و اینجوری شد که پوشک دیشب

بدون استفاده رفت کنار

تازگیها به بپوشم میگه بشوشم6عاشق دمپاییهاش

هم هست.تا میخوام ببرمش دستشویی میگه مامان دمپایی

بشوشم!71

حرف زدنش هم تقریبا کامل شده فقط همچنان با همون

لهجه ی کودکانه ی قشنگ41

الان هم که من مشغول نوشتنم ماشین بزرگش رو آورده

با زور برعکسش کرده داره مکانیکی میکنه21

بهش میگم مامانی ژیمناستیک بکن پاهاش رو تا اونجا که میتونه

باز میکنه و میشینه8

این جدیدترین کاری بود که یاد گرفته.یه توپ دارم رو هم اینجوری

میخونه :         من:یه توپ دارم

                امیرحسین:گیگیلیه

                 من:سرخ و سفید و

                امیرحسین:آبیه

                 من:میزنم زمین

                امیرحسین:هابا میره

                من:نمیدونی تا

                امیرحسین:هابا میره!!!

               من:من این توپو

                امیرحسین:میخواستم!!!

                من:مشقام و خوب

                امیرحسین:.......ن ن ن

                من:بابا بهم

                امیرحسین:توپ داد!!!

                من:یه توپه

                 امیرحسین:گیگیلی داد111111

بازیهای اتل متل توتوله و کلاغ پر و لی لی حوضک رو هم بلده

و خیلی دوست داره.ولی بیشتر از همه عاشق اینه

که براش کتاب داستان بخونی.بعضی موقعها هم اون واسه

من میخونه!!کتاب و برعکس باز میکنه میگه: یک بود نبود!!

یه قلقلی بود!!!بغل

یعنی عشق منی تو مامانی09300000

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

نازنین (مامان ثنا)
10 اردیبهشت 92 13:37
23 ماهگیت مبارک امیر حسین جونم
یه دنیا سلامتی و عشق برات آرزو دارم خاله جون


مرسی خاله جونم.من هم همین طور دوست خوبم
نازنین (مامان ثنا)
10 اردیبهشت 92 13:37
سالروز میلاد خجسته فاطمه زهرا (س) سرور بانوان جهان، عطای خداوند سبحان، کوثر

قرآن، همتای امیر مومنان و الگوی بی بدیل تمام جهانیان بر همه زنان عالم مبارک باد . . .
روزت مبارک دوست خوبم



روز شما هم مبارک دوست نازنینم
ریحانه
10 اردیبهشت 92 15:53
ای جان دلــــــــــــــــــــــــــم قربونت بشم من امیرحسین با یه توپ گیلگیلیت
روزتون مبارک مامان خوشگل و مهربون امیرحسین


روز خودت هم مبارک زن عمو جون
متین مامی ایلیا
10 اردیبهشت 92 19:42
گرامیداشت روز مادر..
گرامیداشت فرشته ای آسمانی است که خداوند به هر انسانی در روی زمین یکی از آنها را هدیه داده است...
فقط و فقط یکی که هیچ جایگزینی ندارد...
فرشته مهربان، روزت مبارک


ممنونم از لطفت روز شماهم مبارک
مامان قندعسل
11 اردیبهشت 92 1:24
23 ماهگیت مبارک پسر شیرین زبون خاله.
روزت مبارک مامان مهربون


ممنونم لطف کردی .روز خودت هم مبارک
مامان ثمین
11 اردیبهشت 92 2:40
23ماهگیت مبارک عزیزم
ممنونم ازهمدردیت خدا مامان شمارو سالیان سال سالم وسلامت براتون حفظ کنه


ممنونم خیلی لطف کردی
م...
11 اردیبهشت 92 13:41
فدات بشم گیلگیلی. قربون خودتو لباسات که می شوشیشون!!!!
روزت مبارک مامان امیر حسین
روز مامانتم مبارک.
اینم بگو که میگه این چیه؟ این چیه؟
این موش موشکه!
بابا خریده؟



مرسی عمه.روز خودت هم مبارک عزیز دلم
مامان ماني جون
13 اردیبهشت 92 19:50
ممنون عزيزم لطف دارين
خوشحال ميشم دوست مهربوني مثه شما داشته باشم


منم همینطور .لینکت میکنم