امیرحسین جونمونامیرحسین جونمون، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره
اميرعلي جونموناميرعلي جونمون، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره

❤مردهاي کوچک من ❤

عشق.و دیگر هیچ.

1392/2/14 2:17
نویسنده : LESWIET امیرحسین
386 بازدید
اشتراک گذاری

چطوری میشود برق چشمهایتان را در عکس ثبت کرد؟

از چه زاویه ای میشود از مهربانی فیلم گرفت؟

وقتی بابا با مهربانی قربان صدقه ی امیرحسین میرود و

امیرحسین با عشقی عجیب خیره به بابا میشود.

با کدام کلمات میتوان شیرینی را نوشت؟

وقتی پدر و پسر از ته دل میخندند.

به کجای ادبیات و هنر آویزان شوم برای ثبت این لحظات

شگفت بی تکرار؟

              

 

گاهی دوست دارم نگاهت رو قاب بگیرم تا فقط برای خودم باشهقلب

                     

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

م...
14 اردیبهشت 92 12:08
مگه تو زورویی؟ جنگجوی من!
چه متن با احساسی بود مامان امیر حسین. انشات بیسته بیسته


میسی عمه جونی
م...
16 اردیبهشت 92 8:13
شعر امروز:
پسر ناز و پسر ناز
پسر یه غنچه ی باز
پسر با پدرش رفیق و دمساز...


به به به به عجب شعری!
زهره مامان آریان
17 اردیبهشت 92 8:44
خیلی قشنگ نوشتی.
انشالله همیشه با هم خوش باشین


ممنونم عزیزم
مامان قندعسل
18 اردیبهشت 92 1:05
عجب پدر و پسری.
صوفیا مامان سامیار جون
18 اردیبهشت 92 4:16
عزیزم چه اخمی کرده .ایشالله همیشه سایتون بالایه سر این گل پسر باشه عزیزم


ممنونم خیلی لطف کردی
ریحانه
21 اردیبهشت 92 1:17
واااااااااااااااااای دلمو آب کردی مامان امیرحسین با این عکسایی که گذاشتی! منم دارم مثه عمه چاقو لازم میشما نمیگی خب نو عروسم گناه دارم؟
! موهاشوووووووووووووو ببین خداااااا


خدانکنه دلت اب بشه زمنو جون.صدبار هم به عمه گفتم شما جوونین گناه دارین!!
علامه کوچولو
21 اردیبهشت 92 21:53
سلااااااااااام
امام محمد باقر علیه السلام فرمودند :اگر مومنی را دوست دارید آمدن رجب را به او مژده دهید
عیدتان مبارک[
ممنونم عیدشماهم مبارک
مامانی فرشته کوچولو
28 اردیبهشت 92 6:41
آفرین به این پدر و پسر خدا بابایی و مامانی امیرحسین و براش حفظ کنه



مرسی عزیزم مواظب جوجه کوچولو باش