امیرحسین جونمونامیرحسین جونمون، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره
اميرعلي جونموناميرعلي جونمون، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره

❤مردهاي کوچک من ❤

دوستت دارم مرد من

1392/2/4 2:00
نویسنده : LESWIET امیرحسین
785 بازدید
اشتراک گذاری

دوستت دارم

نه برای آنکه بگویم

و نه برای آنکه بخوانی

دوستت دارم...

چون عشقت زیباست

زلال است...

عشق تو مرا به اوج میرساند

مرا به لذتی دست نیافتنی دچار میسازد

میخواهم بدانی

که تو بخوانی یا نخوانی...

بخواهی یا نخواهی

من عاشقت هستم..

و تا انتهای این دنیای پر از تهی

هیچ کاری بجز دوست داشتنت نخواهم داشت!

هیچ دلیلی برای تنها گذاشتنت

و هیچ بهانه ای برای از یاد بردنت

حتی برای لحظه ای

ندارم...

پس ای زیبای زیباترین خاطراتم

همین کافیست که من دوستت دارم...

                                rose divider

(امشب که باباعلیرضا نیست انگار هیچ کس تو این دنیا نیست

بهت برنخوره ملوسکم.تو تکه ای از قلبمی و باباعلیرضا

تمامش.هرچی باشه از قدیم گفتن آخر آخرش من واسه

بابایی میمونم و اون واسه من.تو هم وقتی بزرگ بشی

میری دنبال یه نفری که مثل الان من دلتنگت بشه.ما هم

اون موقع لذتی نداریم جز دیدن خوشبختی تو عزیزدلم)

                                rose divider

بابا امشب رفته اصفهان واسه ماموریت اداری و تو هم الان

تو خواب نازی فرشته ی من06000000

           

                       

                              

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

قالبهای کودکانه کودک من برای کودک شمــــــا
4 اردیبهشت 92 5:02
سلام مامان جونی این یه فرصته برای کلبه خاطرات شما و کودک دلبندتون تو کلبه کودک من میتونید از قالبهای بی نظیر دوستانتون رو دیدن کنید......... جای شما خالی http://bofy.blogfa.com/
علامه كوچولو
4 اردیبهشت 92 8:34
سلاااااااااااااااااام
انشاءالله به سلامتي برگردند و خدا خانواده كوچيكتونو حفظ كنه


سلام خیلی خیلی لطف کردی
مامان ثمین
7 اردیبهشت 92 23:11
سلام عزیزم انشاله زودتربرمیگردن وشما شادشاد میشین


سلام مرسی برگشته فقط واسه یه روز رفته بود!!!
مامان قندعسل
8 اردیبهشت 92 1:03
خیلی زیبا نوشتی.
عزیزم خوب شما هم باهاشون میومدید و ما رو خوشحال میکردید.
خوشحال میشیم در خدمت دوستای خوبمون باشیم.


ممنونم خیلی لطف داری.فقط یک روز اومده بود!!
امير علي
9 اردیبهشت 92 0:41
سلام عزيزم روز مادر پيشاپيش مبارك


سلام ممنون روز خودت هم مبارک
متین مامی ایلیا
9 اردیبهشت 92 11:55
سلام عزیزم، ممنون که به ما سر زدی

پسرتون ماشالا خیلی نازه خدا حفظش کنه

با افتخار لینک شدی گلم


سلام ممنونم لطف کردی.ایلیای عزیزم رو ببوس
مامان ثمین
10 اردیبهشت 92 1:34
در گـــویــش عـاشـقانـه ، نـام مــــادر شعریست کــه تا ابد به دفتر باقیست
روزت مبارک عزیزم
عکس گل پسری خیلی ناز شده


روز خودت هم مبارک. لطف کردی.
علامه كوچولو
10 اردیبهشت 92 9:06
جبرئیل آمده بود ..
علی و جمله ملائک بودند ..
و محمد، عرق وحی به پیشانی داشت ..
و خدا داشت ترنم می‌کرد !!
در میان سخنانش، غزلی نغز سرود ...
نام آن شعر نکو ، "حضرت زهرا" بود!
********************
سلام بانو! عيدت و روزت مبارك


عید و روز شماهم مبارک
ریحانه
10 اردیبهشت 92 15:44
یه روزه فقط مامان امیرحسین
دیدی چه زود تموم شد و باز شدید سه نفر
الهی که بشید 4 نفر


الهی که خودتون بشید سه نفر!!!البته بعد از عروسیتون!!!!!
ریحانه
11 اردیبهشت 92 15:24
اوا چرا شکلک چشمک که گذاشتم مشت میخوره تو صورتش؟
امیرحسین میزنه یا مامانش؟


هیچ کس خودآزاری داره!