امیرحسین جونمونامیرحسین جونمون، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره
اميرعلي جونموناميرعلي جونمون، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره

❤مردهاي کوچک من ❤

پسرک راست دست من!(احتمالا)

1392/9/27 12:10
نویسنده : LESWIET امیرحسین
277 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز واسه اولین بار همه ی بستنیش رو وقتی که من توی

آشپزخونه داشتم کار میکردم نشست و با دستای کوچولوی

خودش خوردقلباونم با دست راستقلباین چند وقته خیلی

روی چپ یا راست بودن دستش دقت کرده بودم ولی چیزی

دستگیرم نمیشد تا اینکه بلاخره توی این دو سه روزه که قاشق

میگیره دستش و غذا میخوره یا با مداد نقاشی میکشه

متوجه شدم که راست دستههورا

هر چند که زیاد فرقی نداره و مهم سلامتی و موفقیتش توی

زندگیشه بغلپسرکم تازگیها خیلی هم دوست داره

مستقل رفتار بکنه.پوشیدن لباس هر چند کج و کوله!

پوشیدن جوراب هرچند که پاشنه ی جوراب روی پاش بیفته!

در آوردن شال و بندکلاهش هر چند که در حال دور از جونش خفگی

نجاتش بدم!

و خوردن بعضی از خوردنیها که بیشتر به سفره داده میشه

تا دهان کوچیک خودش!

اما در مورد غذا خدا رو شکر نگذاشتم هنوز احساس استقلال

بهش دست بده چون میدونستم اینطور بچه ها دیگه از دست

مامانشون غذا نمیخورن و اینطوری میشن قوز بالاقوزنیشخند

گاهی که بابا بهش میگه براش فلان چیز رو بیاره و پسرکمون

هم به سرعت برق اجراش میکنه بابا میگه یعنی

انقدر بزرگ شده که میتونه اینکار رو بکنه؟!سوال

و توی دلش کلی احساس غرور بهش دست میده که این رو میشه

از لبخند گوشه ی لبش خونداز خود راضی

براش یه چهارپایه گرفتم و گذاشتم توی دستشویی و شبها

دوتایی میریم و به قول خودش مسکاک میزنیم.البته من میزنم

و اون به در و دیوار میزنه و آخرش هم گولش میزنم و من

واسش مسواک میزنم چشمک

اینها همه نشونه ی بزرگ شدنه عزیز دلم.چپ یا راست بودن

دستت هیچ اهمیتی نداره.مهم اینه که بتونیم جوری

بزرگت کنیم که با این دستها باری از روی شونه ای بلند کنی.

گره  از کاری باز کنی.اشکی رو از روی گونه ای پاک کنی.

و تا اون آخر آخر طوری زندگی کنی که آمرزش برای من و

بابا توی اون دنیا باشی08400000

 

 

اولین باری که خودت همه ی بستنی رو تنهایی خوردی!اونم با دست راست.

شنیدم چپ یا راست بودن دستت تا زمان مدرسه رفتنت ممکنه عوض بشه!

اما اولین بار بودن این کار خیلی مهمهبغل

.: امیر حسین. آرامش زندگی  تا این لحظه ، 

2 سال و 6 ماه و 17 روز و 4 ساعت و 54 دقیقه و 3 ثانیه سن دارد قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ریحانه
22 دی 92 19:59
ای جان!!! چه فیگوری هم گرفته موقع بستنی خوردن!
LESWIET امیرحسین
پاسخ
بله دیگه