امیرحسین جونمونامیرحسین جونمون، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره
اميرعلي جونموناميرعلي جونمون، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره

❤مردهاي کوچک من ❤

هورررا زحمتام داره جواب میده

1392/5/17 12:14
نویسنده : LESWIET امیرحسین
397 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم وقتی خدا تو رو بهمون داد و هنوز نمیدونستیم

که دختری یا پسر و هر کس بهمون میرسید و میپرسید

توی دلمون فقط از خدا میخواستم سالم باشی و

خوشگل و زشت ودختر یا پسرت واسمون اصلا اهمیت نداشت.

دروغ نگم تا قبل از اینکه خدا تو رو بهمون بده دوست

داشتم یه پسر داشته باشم ولی بعد از مادر شدن

دیگه اون حس نمیگذاشت این علاقه وجود

داشته باشه و از اون به بعد فقط سلامتت واسمون

مهم بود و بسخیال باطل

امروز خدا رو واسه داشتنت هزار بار شکر کردم

و بخاطر هوش زیادی که بهت هدیه داده اشک

شوق ریختمخیال باطل

پسرکم امروز شش تا از کارتهای بَن بن بٌن رو تونست

بخونهبغلالبته اسامیه سی تا کارت رو بلده

و خوندن کلماتش رو شروع کردم باهاش کار کنم

که خدا رو شکر نتیجه دارم میگیرم و پسری کلی داره

همکاری میکنهماچخودش هم از اینکه

یاد گرفته شش تا از کارتها رو بخونه خیلی ذوق

میکنه و هر دفعه ازش میپرسم و جواب میده میگه

مامان جاییزه میخری؟نیشخندمن و بابا هم بهش قول دادیم

هر وقت کارتها به ده تا رسید واسش رنگ انگشتی

بخریمنیشخند

پریروز پازل حیوانات و میوه ها که عمو حمید واسش

خریده بود رو هم بدون اشتباه درست کرد و

کلی هم از اون بابت ذوق زدمون کردچشم

امروز میخواستم ببرمش حمام که یکهو دیدم غیبش

زدعینکآخه یکی دوبار مجبور شدم دوش سرپایی بگیرمش

چون عجله ای بود و میخواستیم بریم بیرون.

از اینکه دوش آب رو هم روی سرش بگیری متنفرهمتفکر

امروز هم یه جورایی بخاطر همین از حمام بدش

میومد و میگفت مامان ولشششش کن (تازگیا ورد زبونشه)

خودت برو!!!!

آخرش هم بعد از کلی کند و کاو زیر مبل پیداش کردم

و با کلی اسباب بازی راهیه حمامش کردمنیشخند

ایندفعه هم طبق روال همیشگی که عاشقشه

توی وانش نشست و کلی آب بازی کرد و بعد از نیم

ساعتابرومورد شستشو قرار گرفت!!!

در آخر هم گفت مامان مرسی.خوب بودااا!!بغل

و اینطوری شد که کلی خستگیه مامان رو

با همین یه جمله درآورد.

شیشه ی عمرمی حبه ی نباتم

 

 

ایییینه!من خیلی بلتم!!

 

 

 

وای!شلوارکم چرا پاره شده!الان همه میبیننخجالت

سن شمار:امیرحسین گلی دو سال و دو ماه و شش روز سن دارهبغل

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

ترکان
19 مرداد 92 0:42
آفرین به این پسر باهوش و زرنگ


ممنونم
مامان قندعسل
21 مرداد 92 3:29
عزیزم زحمتات خیلی وقته جواب داده،چون هم پسرت باهوش و عاقل هم مامان خوبی داره که از اول خیلی براش زحمت کشیده


ممنونم لطف داری.اگه زحمتی نیست رمزا رو واسم بفرست
م...
21 مرداد 92 12:10
عزیز منی. مرد با سواد.


مرسی عمه
مامان قندعسل
21 مرداد 92 17:00
خصوصی عزیزم.در حفظ رمز کوشا باشید
مامان فرشته کوچولو
21 مرداد 92 19:26
آفرین به این مامان نمونه که انقد واسه ی جینگولش وقت میزاره عالیه پسرمونم که باهوشه معلومه خیلیم علاقه داره مامانی تو دوران بارداری کار خاصی انجام دادی واسه نی نی دوست دارم بدونم


مرسی عزیزم لطف داری.اگه از کار خاص منظورت مربوط به هوشش میشه باید بگم نه کار خاصی نکردم.چیزهای ممنوع رو نخوردم و خوراکیهای خوب رو خوردم.البته باهاش خیلی حرف میزدم.وقتی هم که به دنیا اومد تا وقتی که زبون باز کنه خیلی باهاش حرف میزدم.واسه همین هم زود شروع به حرف زدن کرد.بعضیها میگفتن واسه هوشش کندر بخور که از دکتر پرسیدم و گفت سود که نداره هیچ.باعث بیش فعالی هم میشه!منم نخوردم.
متین مامی ایلیا
25 مرداد 92 19:02
افرین پسریه باهوووووووووووووش




ممنونم
مامانی کسرا
28 مرداد 92 16:27
آفرین به این مامان وپسر عزیز و باهوش
خدا حفظش کنه،ماشالله به جونت پسر عزیز و دوست داشتنی


ممنونم عزیزم لطف کردی