امیرحسین جونمونامیرحسین جونمون، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره
اميرعلي جونموناميرعلي جونمون، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره

❤مردهاي کوچک من ❤

قلم گوسفند

1392/9/27 14:43
نویسنده : LESWIET امیرحسین
243 بازدید
اشتراک گذاری

میگن وقتی مامان میشی کارهایی میکنی که قبلا حتی

به ذهنت هم خطور نمیکنه حکایت امروز منه.

دیشب به عشق پسر یه قابلمه قلم گوسفند بار گذاشتمسبز

تا پسرک بخوره و قوت بگیرهاز خود راضیاز دیشب تا امروز ظهر هم

زیرش رو کم کرده بودم تا آروم آروم بپزه و بخاطر همین کلی

از بوش مستفیض شدمسبز

ظهر به صورت تریت به آقا کوچولو دادم خورد و متوجه شدم که

خیلی دوست داره خدا روشکر.خودم هم با کلی آبلیمو

و دارچین و نوشابه و ترشی دادمش پاییننگران

ماشاالله پسرک یه کاسه ی پر خورد و من یه نصفه کاسه ی زوری!

خدا رو شکر میکنم که پسر کوچولومون از نظر ذایقه کپیه

باباشه و به من نرفتهچشمک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

محبوبه مامان الینا
28 آذر 92 7:45
سلاممن قلم رو میزارم وقتی غلظتش تقریبا مث ژله که شد وعده ای بسته بندی میکنم و میزارم فریزر و تو سوپ و استانبولی و بعضی غذا میریزم
LESWIET امیرحسین
پاسخ
سلام آره واسه منم مامانم این کار رو میکرد اما ایندفعه غیرتی شدم گفتم اینجوری درست کنم ببینم چطوری میشه
مامان امیرحسین جونی
6 دی 92 1:13
آفرین به مامان امیرحسین چه قدر خوب که دوست داره و میخوره نوش جانت عزیز دلم
LESWIET امیرحسین
پاسخ
متشکرم واقعاآره خدا رو شکر خیلی دوست داره