امیرحسین جونمونامیرحسین جونمون، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره
اميرعلي جونموناميرعلي جونمون، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره

❤مردهاي کوچک من ❤

کنارم هستی واما دلم تنگ میشه...(ششمین سالگرد ازدواجمون)

1392/5/12 13:58
نویسنده : LESWIET امیرحسین
1,799 بازدید
اشتراک گذاری

امروز روز سالگرد ازدواج من وبابا علیرضای خوب ومهربونهقلب

خدا روشکر میکنم که در تمام لحظه هامون حضور داشته

و محبت وعشق رو

هر روز پررنگ تر میکنه تو زندگیمون.

مخصوصا از وقتی که تیکه ای از وجود و قلبمون رو

به شکل یه موجود کوچولو

به دنیای دو نفرمون فرستاد که هر روز مارو به

یاد حضور پررنگشتو زندگیمون بندازه و هر روز

محبتمون رو بیشتر و بیشتر بکنهقلب

الان هم بعد از شش سال ما

یه خانواده ی سه نفره ی خوشبختیم.

و همه ی اینها رو مدیون اون بزرگ بی همتا هستیم

که هیچوقت تنهامون نگذاشته .

سالگرد ازدواجمون مبارک همسر مهربون و عزیزتر از جونمقلب

 

روز بعد نوشت:چون نظرات این خاطره غیر فعال بود امروز مجبور شدم  ویرایشش کنم

که تاریخش هم به ناچار عوض میشه!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان امیـــــرعلی (پســـرکــــــ شیطـــون)
13 مرداد 92 0:39
عزیزم ششمین ســــال خوشبختیتون مبارکــــــــ ...
امیدوارم ســــالیان ســـــــال در کنار هم خوش و شــــــــــاد زندگــــــی کنید ...



ممنونم برای شما هم همین آرزو رو دارم
مامان فرشته کوچولو
21 مرداد 92 19:20
سالگرد ازدواجتون مبارک ایشاالله که همیشه انقد دلاتون به هم نزدیک باشه


ممنون خیلی خوشحالم کردی عزیزم.مواظب جینگول خاله باش.