امیرحسین جونمونامیرحسین جونمون، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره
اميرعلي جونموناميرعلي جونمون، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

❤مردهاي کوچک من ❤

بیست و پنج ماهگی

1392/4/10 16:27
نویسنده : LESWIET امیرحسین
352 بازدید
اشتراک گذاری

منو عشقمماهگیت مبارک جون مامانقلب

وای چه زود گذشت یکماه از تولد دوسالگیت مامانی.

کلی داری واسه خودت مرد میشیهااز خود راضی

اینروزا لبهامون مدام از دست حرفها و شیرین زبونیهات

به خنده باز میشه.امروز صبح داشتم اتاقت رو مرتب

میکردم اومدی میگی مامان برو بیرون.اینجا اتاگ منه!

میگم مامانی دارم اتاقت رو تمیز میکنم.میگی خب

تمیز کن بعدا بروتعجب

دیروز هم دی وی دی رو خودت روشن کردی.دگمه

زدی باز شد سی دی گذاشتی و با فشار میخواستی

ببندیش.وقتی دیدی بسته نمیشه دگمه رو دوباره

زدی بسته شد و منتظر شدی که شروع کنه به خوندنتعجب

امروز من رفته بودم به قول خودت دبلیوسی اومدی

پشت در میگی مامان خوبم بیا دیگه!

دیروز ناهار واست آبگوشت درست کرده بودم.آوردم

که بخوری گفتی مامان توشی هم میخوامماچ

خلاصه که خیلی شیرین شدی با این حرفایی که میزنیبغل

هفته ی پیش جشن سیسمونیه نی نیه به قول خودت

دایی مد (محمد)بود.کادوی نی نی رو دادم تو بدی

به زن دایی لیلا.کادو رو دادی و گفتی بفارمایید جاییزه ی

نی نی .من آوردمبغل

تو هفته ی گذشته عروسیه نوه ی دایی مامانی هم

رفتیم که خیلی خوش گذشتلبخندتولد زن دایی منصوره هم

بود که دایی جواد کیک گرفت و آورد خونه ی به قول

خودت مامانبزرگ آسانسوری(بدلیل داشتن آسانسور

که عاشقشی) و ما هم اونجا بودیم و همه ی عکسها

هم از تو گرفته شد طبق معمول همه ی تولدهااز خود راضی

دوست داریم مامانیقلب

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)