امیرحسین جونمونامیرحسین جونمون، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره
اميرعلي جونموناميرعلي جونمون، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره

❤مردهاي کوچک من ❤

دوست دارم مردکوچکم

1392/1/20 14:17
نویسنده : LESWIET امیرحسین
332 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی وقته که میخوام بیام و از حرفاش بنویسم اما انگارنمیشد

تا امروز.تازگیا به سوسک میگه سوکس.به افتاد میگه اوداف.

به میکنم میگه میکم.اونروز تو فروشگاه بابایی بهش

میگم امیرحسین بیا بریم.شروع کرده به چیدن بیسکویتها

روی هم و میگه نمیام.کار میکم

یک هفته هم هست که یکم از قبل شیطونتر و جسورتر شده.

بیشتر کارهایی که قبلا نمیکرد الان راحت انجام میده.

بالارفتن از میز و صندلی.رفتن تو بالکن و کلی شیطونیهای دیگه

که همشون شیرینه.البته گاهی اوقات فقط

واسه من وبابا علیرضاهورا

راستی حوله ی جدیدت مبارک مامانی.این رو هم مامانی

واسه سیسمونی خریده بود .دیگه حوله ی نوزادی

رفت کنار. کلی مرد شدیها

گاهی اوقات خیلی دلم واسه اون روزها تنگ میشهخیال باطل

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان بردیا
20 فروردین 92 14:11
سلام پسرم توی جشنواره آتلیه سها شرکت کرده. خوشحال میشم بهش رای بدین http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=6 بردیا شورگشتی یا از وبلاگمون هم میتونید برید و رای بدین http://bardia_ghelgheli_felfeli.niniweblog.com/
مامان ثمین
23 فروردین 92 20:22
سلام عزیزم دلم واستون تنگ شده بود
آپم دوست داشتی بیاین پیشمون
تعطیلات خوش گذشت


سلام ماهم همینطور.همیشه به گردش.چشم حتما میاییم
نازنین (مامان ثنا)
24 فروردین 92 2:31
قربون امیر حسین جونم با این شیرین زیبونیات . می خورمتا از بس ک خوشمزه ای
حوله جدیدتم مبارک هزار ماشالله برای خودت مردی شدی


مرسی خاله جونی.دوستون دارم.
مامان امیــــــرعلی ( پســـرکــــ شیطــــون)
24 فروردین 92 2:58
سلام عزیزم ...
گلم خیلی تو نوبت نمیمونی ...
به محض ریختن پول به حساب مدیریتــــ نی نی وبلاگـــــ سریع عکس و میزاره ...
درضمن میتونی برای دقیق متوجه شدن به مدیریت تلگراف بزنی و بپرسی///


ممنونم خیلی خیلی لطف کردی
م...
27 فروردین 92 10:33
چه حوله ی نازی داری. مرد کوچک دوست داشتنیه من.
دمپایی هاش رو نگاه کنید.


میسی میسی
ریحانه
2 اردیبهشت 92 15:06
ایشالا حموم و حوله دومادیت شاپسر
البته اون موقع دیگه فکر کنم ما عکست تو کولوچه نمیبینیم


مرسی انشاالله که میبینید و گیلی لی میکنید