امیرحسین جونمونامیرحسین جونمون، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره
اميرعلي جونموناميرعلي جونمون، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره

❤مردهاي کوچک من ❤

پسر شیرینم

1391/11/29 19:20
نویسنده : LESWIET امیرحسین
353 بازدید
اشتراک گذاری

بابا علیرضا از امیرحسین میپرسه بابایی منو دوست داری

یا ببعیتو!یکمی فکر میکنه میگه بابا رو!!!دفعه ی اول بود که

عشق بابا غلبه کرد چون تا دفعه های پیش همیشه ببعی پیروز

بود!

دستشویی کرده بود.بردمش شستمش و واسه اینکه تا یکی دو

ساعت راحت باشه و پوشکش نکنم گفتم مامانی جیشششش

بکن!!اونم عوض عمل به دستور من گفت جییییییییشششش!!

یه بازی فکری داره که عکس یه سری حیوون روش داره.

بهش میگم مامانی خرس کدومه؟رفته خرسش رو از رو

کمدش آورده میگه ایناها!

پریروز خونه ی عمه ی جوجه مهمون بودیم.بعد از نهار

همه داشتن تو جمع کردن ظرفا کمک میکردن.اونم در قوطی

اسمارتیزش رو برده میده به شوهر عمه و میگه بفنت(بفرمایید)!!

خلاصه که این روزها خیلی کاممون شیرینه با شیرین

زبونیاش.دیشب بابا کف یکی از پاهای امیرحسین رو آورد بالا

و یه گوشه از پاشو نشونم داد و گفت این یه تیکه از جیگر منه

منم کلی بغض کردم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

ریحانه
29 بهمن 91 22:00
امیرحسین خان زن عمو بیشتر دوست داری با ببعی؟
چای میخوری؟!!!


زمنو!
مامان قندعسل
1 اسفند 91 1:17
قسمت ببعی و خرسش خیلیی باحال بود.
نازنین (مامان ثنا)
3 اسفند 91 12:27
اول از همه اینا تقدیم امیر حسین جونم بفنت
قربون حس کمکت برم من خاله جون


میسی میسی!
امير علي (شيرين گندمگ )
5 اسفند 91 12:29
اي جانم خاله جون
مامان فرشته کوچولو
8 اسفند 91 1:40
خدایی میبینی مامانی بچه چه قدر قشنگ پازل درست میکنه اصلش و ورمیداره میاره


به چیزای مصنوعی اعتقادی نداره!