امیرحسین جونمونامیرحسین جونمون، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره
اميرعلي جونموناميرعلي جونمون، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره

❤مردهاي کوچک من ❤

دندون پانزدهم

1391/11/19 13:29
نویسنده : LESWIET امیرحسین
331 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها بزرگترین ذوق زندگیم شده دیدن کوچک شدن لباسهات.

ذوق های مادرونه خیلی قشنگن.پر از احساس.

تازه دارم میفهمم که مادرم چقدر دوستم داره.چقدر برام زحمت

کشیده.دوستش دارم.اندازه ی تمام شبهایی که نخوابیده.اندازه ی

تمام جوونیش که از دست رفته.تمام زیباییش که بخاطر من

از دست رفت.و اندازه ی عمق نگاه همیشه نگرانش که هنگام

هر خداحافظی بدرقه ی راهمون میکنه .

پسرم دندون پانزدهمت مبارک.این مروارید کوچولو از بالا چهارمین

دندون سمت راست سرک کشیده.ماه بیستم زندگیت

خیلی پر برکت بودها.

زیر میز غذاخوری یه جورایی شده پناهگاه پسرکمون.اگه تونستید

پیداش کنید!!؟

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان قندعسل
19 بهمن 91 20:59
مبارک باشه.انشااله همه ماهها براتون پر از برکت و شادی باشه.


ممنون عزیزم.برای شماهم همینطور
مامان همای مسیحا جونی
20 بهمن 91 10:59
به به... چه پسری.. چه دندونایی..
چه مامانی.. چه بابایی..
ماشالا به همه..
زنده باشین ایشالا.
ممنون از مهربونیات به مسیحا.
بازم بیا پیشم.
بوس


ممنون خیلی لطف داری.مسیحای گلم رو ببوس
ریحانه
22 بهمن 91 19:45
کی برسه اون روزی که مامان خانم خوشگلت کوله پشتی مدرسه ت پر خوراکی کنه بفرستت بری مدرسه اون روز فکر کنم همه این مرواریدای خوشگلت که داره دونه دونه در میاد افتاده باشه و یه سری دیگه دندونای خوشگل درآورده باشی


انشاالله که اون روز با پسرعمو یا دخترعمو جونم هم حسابی بازی میکنم
م...
24 بهمن 91 8:15
ای فدات بشم که مث موش قایم می شی.


خدانکنه
م...
24 بهمن 91 8:16
مامان امیرحسین شام چی داشتین؟


چیزبرگر.البته جای شما خالی بود
مامان فرشته کوچولو
26 بهمن 91 22:11
دندونت مبارک پسر طلا من ینی تو رو ببینم میخورمت جیگری الهی همیشه شاد باشی


ممنون خاله.دوست دارم.مواظب دوست جون باش
مامان قندعسل
27 بهمن 91 0:47
کجایی خانمی؟دلمون تنگ شده.گل پسر شیرین زبونو ببوس.


ممنون که به یادمون بودی عزیزم.مشغول کارهای عید و خونه تکونی!منم دلم تنگ شده بود.آرتین گلم رو ببوس
زهره مامان آریان
3 اسفند 91 1:13
مروارید جدیدت مبارک.
موش کوچولو اون زیر چیکار می کنی وروجک خوشکل؟؟


مرسی خاله.اون زیر پناهگاهه دیگه!