امیرحسین جونمونامیرحسین جونمون، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره
اميرعلي جونموناميرعلي جونمون، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره

❤مردهاي کوچک من ❤

روزمره هایمان

1391/9/28 19:34
نویسنده : LESWIET امیرحسین
472 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم چند روزه که کلی شعر یاد گرفتهlove heart 04

مثلا بهش میگم دس دسی باباش میاد رو بخون.میگه ددسی باباتاز خود راضی

بهش میگم امیر حسین یه توپ دارم میگه گیگیلیهچشمک

یا بهش میگم جون جونیه من اتل متل رو بخون میگه

اته مته توتوتهبغلخلاصه پسرم کلی هنرمند شده و کلی

شعر بلدهماچ

                                 

راستی پنجشنبه شب یلداست .این میشه دومین

شب یلدای عمرت عزیز دلم

امسال میریم خونه ی مامانیه من چون همه قراره بیان اونجازبان

پارسال خونه ی باباجون اینا بودیم چون عمه سال اول بود که عروس

 شده بود و قرار بود خانواده ی شوهرش براش شب یلدایی بیارنمژه

امیدوارم 120 تا از این شب یلداها رو

توی عمرت تجربه کنی عزیز دل مامان و بابا

 

                                                              

اولین بار که امسال شومینه رو روشن کردم کلی تعجب کرده

بود و از کنارش تکون نمیخورد و مدام میگفت مامان دود.بابا آتی

یعنی آتیش!!!ما هم مجبور بودیم کنارش بشینیم و مدام

گفته های آقا پسری رو تصدیق کنیمچشمک

 

 

وقتی بهش میگفتیم بیا اینور خودشو این شکلی لوس میکرد

که بازم اجازه بدیم بشینه!

 

 

یه خرس داره که عاشقشهقلبگاهی اوقات بهش میگه

شیر!هر جا هم میره با خودش میبره.هرچند که دو برابر خودشه!!

اینم مراحل ابراز محبتشهماچ

 

 

 

 

 

تازگیها همه اسباب بازیهاشو سعی میکنه به زور هم که شده

بکنه تو بلوزش!!!اونم همه رو با هم!!!

 

 

وقتی میگم پسرم هنرمنده حتما هست که میگم.اینم

کاردستیهاش!!یعنی من عاشق این هنراشمقلب

پرکردن سوراخهای ماشینش با گوش پاک کنبغل

 

 

پر کردن سوراخ دی وی دی با نی آبمیوه!!

 

 

                                    

                                                                                                          

                                                              

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

پویا تم
28 آذر 91 16:28
سلام دوست من برای طراحی تم تولد وجشن دندونی و شب یلدا به وب لاگم سر بزنید
زهره مامان آریان
28 آذر 91 22:47
پسری شومینه بووووو
خیل مواظب باشید.
اریان هم یه مدت هرچی پیدا میکرد میذاشت تو یقه لباسش
خرستو به من میدی خوشکلم؟بیا باهم بازی منیم.فکر کنم خرسه باید شما رو بغل کنه نه شما خرس رو


مامانم هم همینو میگه
مامان قندعسل
28 آذر 91 23:57
خیلی باهوش و خلاقی خاله جون.
پیشاپیش شب یلداتون مبارک.


ممنون خاله لطف کردی
مامان قندعسل
29 آذر 91 0:00
باز خوبه همه چیزو میکنه تو یقه خودش.آرتین که همه چیزو میکنه تو یقه من که شیرش بدم) حتی اتوبوسشو


عزیز خالست
ریحانه
29 آذر 91 0:53
یلدات مبارک امیرحسین خان! کی شه قدت بشه دو برابر اون خرس خوشگلت؟ عزیزکم

دل زن عمو برات یه ذره شده خب


ممنون.لطف داری زن عموی مهربونم
ریحانه
29 آذر 91 0:54
یلدای مامان خانم هم مبارک باشه ایشالا


ممنون انشاالله در کنارهمسرت صد تا از این یلداها داشته باشید
م...
29 آذر 91 7:57
انشالا شب یلدا بهتون خوش بگذره


به شماهم همینطور
زهرا مامان امير علي (شيرين گندمگ )
29 آذر 91 10:09
آفرين عسلي باهوش
يلدا پيشاپيش مبارك


ممنون یلدای شماهم مبارک
نازنین (مامان ثنا)
29 آذر 91 16:45
آفرین به امیر حسین باهوش و هنرمندم


ممنون خاله
نازنین (مامان ثنا)
29 آذر 91 16:47
شب یلدا شب بزم و سرور است / شبی طولانی و غمها بدور است
شباهنگام تا وقت سحرگاه / بساط خنده و شادی چه جوراست
یلدا مبارک دوست خوبم


یلدای شماهم مبارک.ازطرف من ثناکوچولو روببوس
مامی امیرحسین
29 آذر 91 21:40
مامانی مراقب باش این هنراشو رو پریز برق اجرا نکنه


ممنون از یادآوریت.قبل از دنیا اومدنش فکرش رو کردیم و پریزها عوض کردیم و پریز با ایمنی کودک گذاشتیم!
مامی طاها
2 دی 91 0:04
درود
با اولین پا نهادن به دنیای انسانهای روی زمین به روزم
بیا و در جشن تولد من تو هم مهمان باش
منتظر قدم رنجتون هستم
بدرود



چشم خوشحال میشیم
مامان تنها
2 دی 91 4:32
قربونت برم بچه خلاقه دیگه نمیشه کاریش کرد


ممنون خاله
خاطرات زایمان
2 دی 91 10:40
خاطره ات را برایم ثبت کن