امیرحسین جونمونامیرحسین جونمون، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره
اميرعلي جونموناميرعلي جونمون، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره

❤مردهاي کوچک من ❤

یا فاطمه ی زهرا(ص)

1392/5/27 1:51
نویسنده : LESWIET امیرحسین
282 بازدید
اشتراک گذاری

یا امام رضا.اطمینان داشتم که قسمت دادن به پهلوی

شکسته ی مادرت یاس خوشبوی دو عالم برات سنگینتر

از اون چیزیه که دست رد به سینم بزنی.

امشب یکبار دیگه به بزرگی و کرمت ایمان آوردم.

وقتی رفتم توی وبلاگ محمد طاها کوچولو و با این جمله

روبرو شدم:مژده دهید باغ را بوی بهار میرسد...

خدایا بزرگیت رو شکر.میدونستم دل پسرکم

اونقدر پاک و بیگناه هست که وقتی دعا کردم اون

بچه ی معصوم به آغوش مادرش برگرده و اونم

با زبون کودکانه اش گفت الایی آمین.همونجا فرشته های

درگاهت رو میفرستی واسه استجابت این دعاقلب

یا امام رضا(ع).یا فاطمه ی زهرا(ص).دستان پرمهرتون

رو یکبار دیگه میبوسم.

مراقب پسرکوچولوی ما هم باشیدقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

م...
27 مرداد 92 8:16
وای خدا رو شکر. ما رو هم دعا کن بزرگ مرد کوچک.


محتاجیم به دعا
ریحانه
28 مرداد 92 14:16
تو روزنامه خوندم اومدم ببینم خبر رسیده بهتون که اگه نرسیده شادتون کنم که خبر دارید همه


ممنونم لطف کردی
مامانی کسرا
28 مرداد 92 16:20
خووووووووووووش خبرباشی عزیم،واقعا ممنونم
خدایا هزار مرتبه شکرت


آره واقعا یکی از بهترین خبرهای عمر من هم همین بود
ریحانه
1 شهریور 92 20:52
سلام داداشم سالمه!!!