امیرحسین جونمونامیرحسین جونمون، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره
اميرعلي جونموناميرعلي جونمون، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره

❤مردهاي کوچک من ❤

وایییی دندون هفده و هجده و نوزدهمت هم در اومده!

1392/5/26 13:55
نویسنده : LESWIET امیرحسین
514 بازدید
اشتراک گذاری

به خاطر همکاری زیادی که میکنی اصولاگاوچرانمن

بلاخره تونستم در یک اقدام غافلگیرکنانه و مارپلی

دندونات رو بشمارم و در کمال ناباوری متوجه بشم

که شما الان صاحب نوزده تا دندون کوشولو و نازی

هستیهورا

یه وقت نگی چه مامان بیخیالی هستم هانیشخندهر دفعه

خواستم دندونات رو نگاه کنم یا جیغ و داد کردی

و بعدش هم فرار.یا انقدر غر غر کردی و بعدش هم

التماس و گریه که طاقت نیاوردم به کارم ادامه

بدمخنده

البته دندون هفدهمت رو خیلی وقته رصد کردم!

یه دو ماهی میشه.ولی هجدهم و نوزدهمت که

فکر میکنم همون آسیاهای دو طرف باشن

رو دیشب به یاریه خدا یافتم و کلی از این بابت الان

خوشحالمبغل

از عادتهای خوبت بگم که تازگیا یادگرفتی با چنان عشقی

سر و صورتت رو به دستام میمالی و میگی ماممممان

دوسسست دارمبغل که دوست دارم انقدر بوس بوست

کنم که همون جا جان به جان آفرین تسلیم کنمنیشخند

انقدر هم مهربونی که هیچ چیز رو تنها نمیخوری.

هر خوردنی که دستت باشه با زور هم شده یک کم

تو دهان من و بابا میکنیچشمک

از عادتهای یکم بدت هم بگم که تازگیا یاد گرفتی

میایی نزدیکمون و اگه حواسمون نباشه

یه گاز محکم از هرجامون که دم دستت باشه میگیرینیشخند

چنگ انداختن رو هم دو سه روز هست که یادگرفتی

و کلی صورتهامون رو مورد نوازش قرار دادیابرو

البته هر دوی این کارها رو وقتی خیلی ذوق زده و

خوشحالی انجام میدی.که فکر میکنم نوعی نشون دادن

خوشحالی و اظهار محبتت به ما میتونه باشهقلب

چون بیشتر اوقات این لطفت شامل حال من و باباستاز خود راضی

البته میدونم این عادتت هم مال یک هفتست

و خودت فراموشش میکنی و نیاز نیست که باهاش

مقابله کنیممژه

مرواریدهای جدیدت مبارک عشقمdeborah.mihanblog.com

 

 

این عکسها مال پارسال همین موقعهاست که از گوشیه

بابا پیداشون کردم پسرک خوشمزه منقلب

 

امیرحسین مامان تا این لحظه2 سال و دو ماه و16 روز و پنج ساعت سن دارهماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

بهنام
26 مرداد 92 14:04
سلام دوست عزیز وبلاگ خوبی داری اگه تمایل داری باهم تبادل لینک کنیم منو به اسم " طراحی سه بعدی" لینک کن و بگو لینکت کنم ...مرسی



ممنونم.حتما
ریحانه
26 مرداد 92 18:24
یه دونه از اون چنگات رو هم پای چشم زنمو انداختی جیگرطلا




وااااااای ببخشید!!!البته این از طرف مامانم بود.از طرف من قول نمیدم تکرار نشه!!!به قول متینت رودارم دیگه!


شازده امیر و رها بانو
27 مرداد 92 2:36
سلامم عزیم پسر نازی دارین خدا براتون حفظش کنه مروارید جدیدت مبارک باشه گل پسر وای چه کارهایی هم میکنه از ذوقش عزیزمم چقدرم این بوس دادنهای یهویی به دل آدم میشینه


سلام ممنونم لطف داری.حتما میاییم پیشتون
مامانی کسرا
28 مرداد 92 16:21
مبارکه دندونای نازش
انشالله سالم باشه


مرسی.کسری کوچولو رو ببوس
عاطفه
30 مرداد 92 0:08
با همین شیرین کاری هاشونه که خستگی از تنون در میره دیگه ! دندونای کوچولوش هم مبارک


مرسی لطف کردی.آره بدجور موافقم!
مامان ثمین
5 شهریور 92 11:55
سلام عزیزم مبارک باشه دندونای جدید
الهی عکسیکه برا پارساله خیلیییییییییییییییییی بامزست


مرسی لطف کردی