امیرحسین جونمونامیرحسین جونمون، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره
اميرعلي جونموناميرعلي جونمون، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره

❤مردهاي کوچک من ❤

ناامنی

1392/5/25 19:37
نویسنده : LESWIET امیرحسین
309 بازدید
اشتراک گذاری

این روزا با شنیدن داستان غم انگیز دزدیده شدن

طفل معصومی به اسم محمد طاها اصلا دل و پاهام

یاریه بیرون بردنت نمیکنهناراحت

هر روز صبح بهت قول میدم که عصر شد ببرمت ددرسوال

عصر که میشه و موقع عمل به وعده چنان استرسی

میگیرم که نگو.انگار الان کلی آدم پشت در منتظرن

که بدزدنتمتفکر

اما خب چه کار کنم.نباید میرفتم وبلاگ مادر اون بچه

و رفتم.منم که از همون اول که به دنیا اومدی و بیرون

میبردمت از هیچ چیزی نمیترسیدم غیر از همین

یه موردنگرانکلی اشک ریختم واسه مادر اون بچه که الان

با این مصیبت چطور داره کنار میاد و بادیدن عکس اون طفل

معصوم یاد نه ماهگیه تو افتادم که بغل هیچ کس

غیر من و بابا نمیرفتی و اگر غریبه میومد خونمون

کلی باید باهات بازی میکردیم و حواست رو پرت

میکردیم تا کم کم با محیط کنار بیاییابرو

اینکه اون بچه ی بیگناه چه حالی پیدا کرده وقتی از خواب

برای خوردن شیر مادرش بیدار شده و

مادرش کنارش نبوده به کنار.

گاهی دلم بدجوری از این دنیا میگیره.از نامردیه

آدمهاش.که فقط نام انسان رو یدک میکشن و از اون

هیچ بویی نبردنناراحت

از انسان بودنم خجالت میکشم وقتی نمیتونم به

درد اون طفل معصوم برسم یا حداقل گوشه ای

از بار غم اون پدر و مادر رو به دوش بکشمخجالت

خدایا.چرا دنیا اینطوریه؟

مگه اون بچه چه گناهی کرده که الان باید از آغوش

پرمهر پدر و مادرش دور باشه؟

چرا آدمها انقدر پست و کثیف شدن ؟!

و چرا پسر من الان که باید توی پارک در حال جست و خیز

و بازی باشه باید بخاطر استرس و نگرانیه شاید

هم بی جای منه مادر گوشه ی خونه، خودش

رو با زور با اسباب بازیهاش سرگرم بکنهسوال

خدایا خودت داستان این پسر کوچولو رو ختم به خیر

کن تا دل خیلی از پدر و مادرها آروم بگیرهخیال باطل

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ریحانه
26 مرداد 92 1:40
بمیرم برای دل اون پدر و مادر


خدانکنه.طفلکا چه حالی دارن الان!
فرشته
26 مرداد 92 10:31
وبلاگ محمد طاهارو خوندم بیچاره ها 2 ماهه که بچشون گم شده یعنی پلیس هیچ کاری نکرده اخه اون بچه به چه دردشون میخوره یا باید باباش پولدار باشه که زنگ بزنن پول بخوان که تا حالا نزدن پس هدفشون این نیست .. از این فکرا نکن مادر مهربان کلوچه رو ببر پارک واسه خودش صفا کنه حواست بهش باشه که اتفاقی نمیافته


هزار تا کار میشه با یه بچه ی کوچیک کرد که فکر کردن بهش هم عذابه!آره میخوام ببرمش.فکر میکنم منم دیگه زیادی حساس و فکر آلاتییم!!