امیرحسین جونمونامیرحسین جونمون، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره
اميرعلي جونموناميرعلي جونمون، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره

❤مردهاي کوچک من ❤

بیست وشش ماهگی

1392/5/10 15:32
نویسنده : LESWIET امیرحسین
298 بازدید
اشتراک گذاری

ماهگیت مبارک عمر مامان

بیست وشش ماهه که صدای قشنگت تو خونه مون

یه عالمه عشق و محبت آورده و بهمون

نعمت مامان و بابا شدن بخشیدهقلب

وای خدا.باورم نمیشه.پسر کوچولومون کم کم واسه ی

خودش و ما مرد شده .

کاملا صحبت میکنه.و هر روز داره به دایره ی لغاتش

اضافه تر هم میشه.

پریروز داشت دعای جوشن کبیر تو تلویزیون میخوند.

مامانی داشت با من حرف میزد.اومده انگشتش

رو گرفته جلوی بینیش میگه هیس.مامانی. قرقان

میخونه!بغل

حرفهای خیلی بزرگتر از اون دهان کوچولوش هم

میزنه که الان خیلی یادم نیست ولی

دست کم باعث میشه شاخ روی سرم هر روز

بزرگتر از دیروز بشهنیشخند

باباجونی دیروز وقتی خواب بودی

نگاهت میکرد و میگفت چه خوبه وقتی تو اینجاییقلب

منم کلی بغض کردم و دلم سوخت که چرا نمیتونیم

و مشغله های کاری اجازه نمیده که بیشتر از این

ببریمت خونه ی باباجونی و مامان ناز و مامانی و باباییخیال باطل

همگی عاشقتیم مامانی

 

اینم چندتا عکس از تو و پسر دایی و به قول خودت

نی نی ایلیا که اونم دهم مرداد شده یک ماهشقلب

عاشق این عکسامبغل

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

عاطفه
11 مرداد 92 0:50
ماشالله به این شیرین زبونی اش. چقدرم بامزه کنار نی نی دراز کشیده و نگاش میکنه. 26 ماهگی اش هم مبارک باشه


مرسی عزیزم.خیلی لطف کردی
ترکان
11 مرداد 92 18:38
26 ماهگی امیر حسین گلی و سالگرد ازدواجتون مبارک


ممنونم خیلی خیلی لطف کردی
مامان قندعسل
12 مرداد 92 3:02
تبریک میگم عزیزم.چقدر حرف زدنشون شبیه آرتینم میگه قرقان


ممنونم لطف کردی.آره فکر کنم همه ی بچه ها همین جوری میگن
عاطفه
12 مرداد 92 13:15
نظر واسه پست بالا انگار غیر فعاله ! سالگرد یکی شدنتو و بهتون تبریک میگم و آرزو میکنم همیشه شاد و سلامت کنار هم زندگش کنید.


ممنونم عزیزم خیلی لطف کردی
مامان امیـــــرعلی (پســـرکــــــ شیطـــون)
13 مرداد 92 0:38
مرد کوچک خاله 26 ماهگیتــــ مبارکــــــ
دوستتــــــــــــــــــــــــــــ داااااااااااارم



میسی خاله.امیرعلی بوس بوس