امیرحسین جونمونامیرحسین جونمون، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره
اميرعلي جونموناميرعلي جونمون، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره

❤مردهاي کوچک من ❤

بیست و دو ماهگی

1392/1/20 14:17
نویسنده : LESWIET امیرحسین
344 بازدید
اشتراک گذاری

ماهگیت مبارک خورشیدکم

کم کمک داره صدای آهنگ تولدت مبارک تو به گوشم میرسه

وای که دارم لحظه شماری میکنم واسشlove heart 11

این روزا دیگه کاملا داری جملات رو درست ادا میکنی

البته با همون لهجه ی شیرین کودکانه ی خودت که گاهی فقط

من متوجهش میشم.تصمیم دارم از دو سه ماه دیگه از پوشک

بگیرمت.چون احساس میکنم داری معنی کلماتی

رو که به دستشویی رفتن مربوط میشه میفهمی.

الان تو تعطیلات نوروز هستیم و خیلی خیلی خوش میگذره.

بابا صبحها میره اداره چون کشیکه و ظهرها میاد خونه.

شبها هم یا میریم بیرون یا خونه ی مامان جون اینا و عید

دیدنی به همراه اونها.مامانی و بابایی و دایی علی هم

رفتن شمال خونه ی خاله ناهیدخیال باطل

بهار چه فصل دلپذیریه.صبح های نشاط انگیز.بعد از ظهرهای

خواب آلود.شبهای خاطره انگیز.و از همه مهمتر

اینکه فصل تولد توئه.تو شکوفه ی هلوی باغ زندگیه

ماقلب

فروردین٩١(یازده ماهگی)بغل

   

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ریحانه
17 فروردین 92 0:49
آخی پس بشماریم تا 10 خرداد چند روز مونده؟
چه ماه خوب و با کلاسی هم به دنیا اومده شاه پسرمون


اصولا همه ی خردادیها باکلاسن!مگه نه؟!