امیرحسین جونمونامیرحسین جونمون، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره
اميرعلي جونموناميرعلي جونمون، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره

❤مردهاي کوچک من ❤

دندون چهاردهم

1391/11/17 2:42
نویسنده : LESWIET امیرحسین
326 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم دوسه روز هست که دندون چهاردهمی هم سرک کشیده

که میشه چهارمی از پایین سمت راستماچ

دندون قبلی قرینه ی همین بود در سمت چپ که من از طرف

خودم حساب کرده بودم و نوشتم سمت راستخجالتخنده

جدیدا عاشق کتاب ونقاشی کردن شده.تا منو بیکار گیر میاره

کتاب میاره و رو پام میشینه میگه مامان تابا بوخونبغل

یا مداد میاره میگه کاهذ بده نگاشی و میشینه تا میتونه

و کاغذ جا داره خط میکشهچشمک

هفته ی پیش رفتیم بیرون و واسش لباس عید خریدم.

یه شلوار و ژیله ی ست با پیرهن سفید و کت تک و پاپیونبغل

وقتی پوشید من وبابا میخواستیم قورتش بدیم!

البته جمعه ی گذشته افتتاحش کرد و باهاش رفتیم عروسی

دختر عموممژه

ولی خوب شد زودتر خریدم که از بابت لباس جوجه خیالم راحت

بشه و به خونه تکونی و کارهای دیگه برسملبخند

قربونت بشه مامان انشاالله ١٢٠تا از این لباسا واسه هر نوروزت

بپوشی گلکمقلب

 

 

 

داره از عروس خانوم زهر چشم میگیرهنیشخند

 

در حال نانای کردنچشمک

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامی امیرحسین
17 بهمن 91 14:16
چه آقا شده
مامان قندعسل
17 بهمن 91 16:45
14دندونت مبارک باشه عزیزم.
لباسات خیلی قشنگه انشاله لباس دامادیت خاله جون.


ممنون خاله دوست جونو ببوس
نازنین (مامان ثنا)
19 بهمن 91 0:47
هزار ماشالله به ایم بزرگ مرد کوچک
خاله جون لباسات مبااارک خیلی خوشگلن و خیلی هم بهت میاد
فقط ب نظرت عروس خانوم از شما بزرگ تر نیست؟(فقط یه ذره هاا)
مروارید چهاردهمیت هم مبارک. خاله جون میگم یه جلسه برای ثنای منم بزار بلکم یه تمونی به خودش بده تازه داره زور میزنه دندون پنجمی درآد


مرسی خاله چشماتون خوشگل میبنه.عروس هم بزرگتر باشه خب مده.چه کار کنم فقط همین یه دونه اونجا بود.تنوع نداشت!مامانش عجله نکن دیر و زود داره ولی سوخت و سوز نداره!
علامه كوچولو
19 بهمن 91 7:40
باباااااااااااااااا خوش تيپ
انشاءالله رخت دوماديت


ممنون خاله جون
ریحانه
22 بهمن 91 19:42
وای که چه دلبری شده شاپسر قند عسل
شانس آوردی امیرحسین دم دستم نبودی که اگه درسته قورتت نمیدادم اقلن یه گاز حسابی میگرفتمت


آره چه شانسی اوردم ریحانه جون
گرل
23 بهمن 91 10:45
سلام گلم پسر بامزه ای داری
شیطونه


سلام ممنونم لطف داری
م...
24 بهمن 91 8:17
انشالا رخت دامادی تنت کنی ننه.


مرسی ننه جون
مامان فرشته کوچولو
26 بهمن 91 22:14
وایییییییییییییییییییییییییییییییییی قربون اون کت شلوار خوشگلت و اون نانای کردنت دل همه رو بردی که پسر طلا ایشاالله کت شلوار دامادیت و بپوشی عشقم


انشاالله شما هم بزودی یکی از اینا یا یه لیاس عروسش رو واسه عید فرشته کوچولومون باید بخری.خیلی دوست دارم عکسای اون روز رو ببینم