امیرحسین جونمونامیرحسین جونمون، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره
اميرعلي جونموناميرعلي جونمون، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره

❤مردهاي کوچک من ❤

همه چیز ما

1391/11/5 1:55
نویسنده : LESWIET امیرحسین
362 بازدید
اشتراک گذاری

قربونت برم تو هیچی کم نداری واسه همه چیز ما بودن

کم کم شدی واسه خودت و ما یه مرد کوچولو.تقریبا اسم

همه چیزو میگی.میوه ها.اعضای بدن.اسباب بازیا.حیوانات و

صداهاشون که چه خوردنی صداشونو در میاری.

تازگیا دارم صداتو ضبط میکنم .شعر میخونی .صدا در میاری.میخندی.

گریه میکنی .

                                 ali-mahsa

                                                                                     خدارو شکر همه ی غذاهارو هم دوست داره غیر از تخم مرغ

آب پز که به خودم رفته و واسش یه روز در میون یا املت

میکنم یا نیمرو.پسرم از امروز کلی بزرگ شده و دارم صبحونش

رو لقمه لقمه بهش میدم مثل ادم بزرگا و دیگه به قول

بابا آش شله قلمکارش نمیکنم که با قاشق بهش

بدم.چند روز هم هست که یاد گرفته میره قایم میشه تا بریم

دنبالش.عاشق اینه که صداش کنیم و دنبالش بگردیم.

ما هم الکی که انگار ندیدیمش هی دنبالش میگردیم و صداش

میکنیم و اونم از شدت ذوق هی جیغ میزنه.

تو اسباب بازیا عاشق کامیونه.تو همه سایزش رو هم

داریم براش میگیریم چون هر جا تو خیابون پشت ویترین

ببینه میخکوب میشه!بهش میگه گامیون!

اینم خودش پیشرفت محسوب میشه چون تا چند وقت

پیش بهش میگفت شینگیندا !!!!(ماشین گنده)!!!

تو آشپزی هم خیلی کمک میکنه.میزارمش رو کابینت میشینه

و نگاه میکنه و مدام میگه مامان ممک!(نمک)

یعنی نمک بریز.چون خودش عاشق نمکه و خیارش رو به

عشق اون میخوره که چه عرض کنم لیس میزنه!

هفته ی پیش هم واسه اولین بار خودش لگوش رو درست

کرده بود.وقتی دیدم انقدر ذوق زده شدم که نگو.دویدم زود

دوربین رو آوردم و ازش عکس گرفتم.

تازگیا هم یاد گرفته تا بابا از اداره میاد میگه بابا پول!

منظورش پول خرده.بعدش با بابا میرن صندوق محک رو میارن

و با ذوقی وصف ناپذیر یکی یکی میندازه توش.

منم زیر لب دعا میکنم که هر دونش صد بلا رو از دوتاشون

دور کنهلبخند

داره بوسش میکنه! آخه تازه براش خریده بودم!

 

 

 

توش نون بربری بار زده!

 

کلی هم از کرده ی خودش خرسنده عشق مامان!

 

 

اولین ساخت لگو بدست خودش.

 

یعنی ذوق مرگ این ذوق کردنتم!

 

  کمک روح وجسمم در آشپزی و کارای دیگهماچ

 

خوش تیپ مامان .قربون اون دستای تو جیبت بشمبغل

 

تازگیا هم اینجوری خوردنی شده!

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان قندعسل
5 بهمن 91 1:20
آفرین به این پسر گل که همه غذاهارو دوست داره.خاله جون به آرتین هم بگو یه کمی غذا بخوره،همه غصه ی این روزهای من بدغذاییه آرتینه


سعی کن با غذا اون چیزی که دوست داره رو بهش بدی.
مثلا من گاهی اوقات باغذا یکم ترشی میدم البته با هر لقمه به اندازه ی یه عدس.چون خودش اشتها اوره.
رو بعضی غذاهایی که زیاد رغبت نداره هم سس گوجه بزن.مثلا من رو مرغ که زیاد دوست نداره رو هر لقمه یکم میزنم خوب میخوره.موقع غذاخوردن هم سرش رو به یه چیزی گرم کن.مثل تلویزیون یا خوردن سیب زمینی سرخ کرده که اکثر بچه ها دوست دارن.البته دکترا میگن سر بچه رو نباید گرم کرد تا بدونه چی میخوره.
ولی همون دکترا اگه بچه با نخوردن وزن نگیره نمیان جواب بدن که.پس این بهتر از اونه.
مامی امیرحسین
5 بهمن 91 15:16
مهندس امیرحسین به عنوان اولین بار سازه خوبی درستیده!


ایییینه!!
مامان قندعسل
6 بهمن 91 0:05
ممنون دوست گلم از کمک و راهنماییت ولی همه این روشها امتحان شده.اگه ترشی یا سالاد شیرازی باشه که دیگه اصلا غذا نمیخوره حتی آبغوره سالاد رو هم میخوره و میره.میدونه چه غذایی رو میشه با سس خورد . خودش یادآوری میکنه و میگه تُت ولی بیشتر سس میخوره.


خواهش میکنم انشاالله زودتر یه غذاخور حسابی میشه.
نازنین (مامان ثنا)
7 بهمن 91 1:28
سلام به مرد کوچک خودمون
قربون شما کوچولوها که همه شیطنتاتون عین همه
چه ماشین خوشگلی داری خاله جون
عاشق اون تیپ توسیت شدم امیرحسین جون.هزار ماشالله مامانی براش اسفند دود کن


سلام خاله.بله دیگه ما کوچولوها همه با هم تفاهم داریم.مامانم هم انقدر اسفند دود میکنه که دودزده شدم.از طرف من دوستم رو بوش کن.
م...
7 بهمن 91 10:07
مامان امیر حسین تولدت مبارک.
امیر حسین عمه قربونت بره.
قربون قایم موشک بازیهات. قربون خندیدنت. قربون ممک گفتنت. قربون ذوق کردنت. دلم واست یه ذره شده.


منم قربونت.مرسی محبت کردی
ریحانه
9 بهمن 91 15:21
ای جانم چه ژستی گرفتی با شینگیندات
کمک زمنو هم میکنی تو آشپزی دردونه ی خوشتیپ


بله چرا که نه!
زهره مامان آریان
11 بهمن 91 0:54
چه ناز شده اینطوری ذوق کرده ای قربونش بشم من.


خدانکنه خاله.مرسی
علامه کوچولو
12 بهمن 91 14:01
به به
مهندس!کدبانو!راننده!...چی مونده دیگه خوش بحال عروس آیندت مامانی


انقدر دوسش دارم که فکر نکنم هیچوقت براش زن بگیرم!!!