امیرحسین جونمونامیرحسین جونمون، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره
اميرعلي جونموناميرعلي جونمون، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره

❤مردهاي کوچک من ❤

بیست ماهگی

1391/11/11 20:14
نویسنده : LESWIET امیرحسین
327 بازدید
اشتراک گذاری

ماهگیت مبارک امید زندگی08400000

دیروز یعنی روز سه شنبه که ماهگرد تولد جیگر مامان بود همزمان

شد با تولد حضرت محمد(ع) که تعطیل هم بود.

صبح شال و کلاه کردیم و سه نفری رفتیم کن به نیت امام زاده

داوود.تا دم امام زاده رفتیم منتها انقدر برف اومده بود

که نمیشد اون قسمت پیاده رو رفت.بخاطر همین هم برگشتیم

و تو راه یه کم برف بازی کردیم.تهران هوا بارونی بود و تا صبح

هم بارون اومد.

نهار پیتزا خوردیم و بعدش هم تو اون هوای سرد بستنی و

فالوده خوردیم و تا ساعت هفت هم اومدیم خونه

با یه خاطره ی خوب از روز ماهگردتولد پسرگلی و یه روز تعطیللبخند

 

 

 

 

 

شال و کلاه و ژاکت که با عشق واسش بافتمبغل

 

 

جای پای عشق روی صورت گلمماچ

 

 

چه کیفی داره تولدم باشه و همه ی عکسا رو از تو بگیرن عزیز دلم.

 

عاشق باب اسفنجی.رو جی جی.رو لیوان.رو.......

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان قندعسل
12 بهمن 91 2:18
20 ماهگیت مبارک.شال و کلاه و ژاکت نو مبارک دست مامان هنرمند و مهربونت درد نکنه خیلی قشنگه.
عجب برفی ما که ساهاست در حسرت برفیم


ممنون خاله.آره برف بازی خیلی کیف داد!
علامه کوچولو
12 بهمن 91 14:02
سلام عجب کوههای برفی قشنگی خوش به حالتون من که کلی از دیدن عکسها کیف کردم
مامان فرشته کوچولو
14 بهمن 91 4:46
20 ماهگیت مبارک پسر خوش اخلاق وخنده روی من آدم دوست داره فقط بخوردت با اون شال و کلاهت که با برفا ست کردی کلن جیگری فقط دوست دارم گازت بگیرم


ممنون خاله ی خوبم.دوست دارم
ریحانه
15 بهمن 91 11:45
یه رد پا هم زمنو بذاره رو لپ مرد کوچک خوش تیپ
ادامه باب اسفجی... رو چی بود مامانی؟


عروسکش.ماشینش!
نازنین (مامان ثنا)
15 بهمن 91 18:39
20 ماهگیت مبارک عزیز دلم
مامانی پس نظر من کوووووووش؟
دو سه روز پیش گذاشتم ولی الان ازش خبری نیست
انشالله همیشه خوش باشید


ممنونم خاله.تاییدش کردم.لطف کردی
ولی مثل اینکه اشتباهی خصوصی گذاشتی چون تایید نمیشه!
زهرا مامان امير علي (شيرين گندمگ )
15 بهمن 91 23:04
سلام عزيزم مبارك باشه هميشه به تفريح و گردش و خوش باشيد . به به چه برفي ما كه نديديم خوش بحالتون


سلام ممنون.جای شما خالی.
مامی امیرحسین
17 بهمن 91 14:26
چه کلوچه خوشمزه ای! عکسای کوهتون کارت پستالیه!


ممنونم