امیرحسین جونمونامیرحسین جونمون، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره
اميرعلي جونموناميرعلي جونمون، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره

❤مردهاي کوچک من ❤

تیک تاک.لحظه ها میگذرند

1391/11/4 1:50
نویسنده : LESWIET امیرحسین
373 بازدید
اشتراک گذاری

برای نوشتن از تو برای خودم بهترین و ناب ترین لحظه ها را یافته ام.

وقتی که صدای نفسهای عزیزانم را میشنوم که چه آرام

و در خواب به من زندگی میدهد.جایی در مرز شب و روز.

آرام ترین و لطیف ترین موقع از حرکت وضعی زمین.بین تاریکی و

روشنی.جایی که تاریکی میگذرد...

خورشیدکم.به چشمان زیبایت قسم میخورم.تا همیشه دستان

کوچکت را رها نخواهم کرد...دوست میدارمت گنجشک

کوچولوی زیبای من...

  

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

علامه کوچولو
4 بهمن 91 18:19
به به چه قالب قشنگی
چه عکسهای جالبی
چه متن جذابی
موفق باشین عزیزم


ممنون لطف کردی
مامان قندعسل
5 بهمن 91 0:42
آخییی نازی خیلی عکسای قشنگیه.خیلی هم با احساس نوشتی.


ممنون لطف داری.آرتین ما خوش اخلاق شده یا نه؟ اگه نشده گاز گازیش کنم!
مامان قندعسل
6 بهمن 91 0:06
بله عزیزم خوش اخلاق شده فعلا من حالم گرفتس به خاطر بدغذاییش


فکرشو نکن به قول همه ی مادربزرگا یه موقع میرسه که باید بهش بگی بسه دیگه چقدر میخوری!
مامان فرشته کوچولو
8 بهمن 91 4:54
فک کنم مامانی امیرحسین شکله خودتون باشه
وای تو عکس دومی چه خوردنی شده


میشه گفت چهرش کاملا ترکیبیه.فرشته کوچولوی ما چطوره؟مراقبش باشیا.
ریحانه
9 بهمن 91 15:23
الهی که خورشیدک یه دونه تون همیشه واستون آفتابی باشه با لب های خندون


ممنونم از لطفت