امیرحسین جونمونامیرحسین جونمون، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره
اميرعلي جونموناميرعلي جونمون، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره

❤مردهاي کوچک من ❤

شیطونیای گل پسر

1391/9/8 15:16
نویسنده : LESWIET امیرحسین
376 بازدید
اشتراک گذاری

پسر مامان چند روزی میشه که خیلی بزرگ شده.همش تو خط

کمک کردن به منهniniweblog.comماشاالله خیلی پسر خوبی هم

هست.تو مقایسه با بقیه ی هم سن و سالهاش خیلی هم

حرف گوش کنه مثلا کافیه بهش بگم به فلان چیز دست نزنمشغول تلفن

به هیچ وجه دیگه سراغ اون چیز نمیرهاز خود راضیتازگیها هم عاشق

کارتون شرک با تام و جری شده.صبحها تا چشم باز میکنه

میگه مامان کاتون.          

سه روز دیگه باید ببریمش واسه واکسن ١٨ ماهگیش پیش

دکتر جوادپور که از اول تحت نظرش بودهناراحتاز الان استرس دارم

که نکنه خیلی درد داشته باشه و بچم اذیت بشه .خدا کنه بعدش

تب نکنه و درد نداشته باشهخجالتالبته خوب هرچی هم که باشه

به سلامتی بعدش می ارزه.

کوچولوی مامان هرچند که به قول اطرافیان خیلی مظلوم و عاقله

ولی خوب به تناسب بچه گیش شیطنتهای خاص خودش

رو هم داره مثلا تا سر من گرم چیزی میشه میپره سر لپ تاپ

و آنچه که نباید رو انجام میده مثل اینجا:

آخ جون مامان رفت.بژار ببینم این تو چه خبره؟؟؟

 

بژار این دگه رو بژنم!!!

 

انگار با دشت فایده نداره با پا بهترمیشه شر در آورد!!!!!

 

انقدر کیف داره کشای دایی علی رو میپوشم!!انقده بژرگ میشم!!

 

   

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان طاها
8 آذر 91 15:41
_░▒███████
░██▓▒░░▒▓██
██▓▒░__░▒▓██___██████
██▓▒░____░▓███▓__░▒▓██
██▓▒░___░▓██▓_____░▒▓██
██▓▒░_______________░▒▓██
_██▓▒░______________░▒▓██
__██▓▒░____________░▒▓██
___██▓▒░__________░▒▓██
____██▓▒░________░▒▓██
_____██▓▒░_____░▒▓██
______██▓▒░__░▒▓██
_______█▓▒░░▒▓██
_________░▒▓██
_______░▒▓██
_____░▒▓██
عزیزم خیلی وبلاگ زیبایی داری از خوندن مطالبش و دیدن عکس های خیلی خیلی قشنگتون لذت بردم این نینی ناز رو هم خدا براتون نگهش داره



ممنونم عزیزم لطف داری
ریحانه
8 آذر 91 16:14
با چه دقتی هم با لپ تاپ کار میکنه ای جان

مامان امیرحسین ایمیلتون بدید یا یه ایمیل بهم بزنید که اگه عکسی مونده بفرستم
هرچند بیشتر خوباش رو تو فلش فرستادم


مرسی حتما
مامان بهار
8 آذر 91 17:47
وای که چه قدر این بچه ها عاشق پوشیدن کفشهای بزرگتراشون هستن
دوست داشتی به من سر بزن


چشم حتما
زهره مامان آریان
8 آذر 91 22:48
وای وای پا تو کفش بزرگتراااااا از الان؟؟؟؟؟آی وروجک.
مامانی قدر پسرتو بدون که حرف گوش میده.پسر من عمرا به بکن و نکن های من توجه نمی کنه و هر کاری دلش میخواد میکنه


اینم یه جور شیرینه
مامان طاها
9 آذر 91 13:12
لینک شدی مرد با افتخار


ممنون لطف کردی
علامه کوچولو
9 آذر 91 14:33
سلام نبات شیرینم
مهندس کوچولوی آیندست ااااااا


مرسی خاله لطف کردی
مامان تنها
11 آذر 91 3:43
پسرمون حرف گوش کنه از بس که مودبه چه کفشیم پوشیده


بله چه جورم
م...
11 آذر 91 10:02
فداش بشم من. قربونش برم من.


عمه کامنتهات!فقط همین بود