امیرحسین جونمونامیرحسین جونمون، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره
اميرعلي جونموناميرعلي جونمون، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره

❤مردهاي کوچک من ❤

آخ جون بازم مسافرت

1391/7/26 1:15
نویسنده : LESWIET امیرحسین
399 بازدید
اشتراک گذاری

پس فردا قراره دوباره بریم مسافرتniniweblog.comاینبار میخوایم بریم

شمالniniweblog.comکلوچه هم انقده داره ذوق میکنه که نگو.

بچم تازه یکم حالش بهتر شده اما هنوز غذا رو به زور کارتون 

حسنی نگو بلا بگو و هزار تا دلقک بازی دیگه میدم میخوره niniweblog.com

اما با همه ی حال نداریش هم دست از شیطونی بر نمیدارهniniweblog.com

امروز که داشتم ساکمون رو می بستم امیر حسین مامان هم

داشت اینجوری کمکم میکرد.یعنی داشت یه جورایی خودشو

میکرد تو جای رخت چرکاش تا حمل و نقلش تو سفر راحت باشه.

تازه توپش رو هم با خودش برده بود تا جای کمتری بگیرهniniweblog.com

 

بهتره به مامانی کمک کنم!

 

 

فکر کنم اینطوری خوب باشه!

 

 

اه.این توپه چقدر گندست.چقدر بهت بگم کم بخور.ببین من جا نمیشم!

 

 

آهان انگار دارم جا میشم! این دره هم خیلی مزاحمه! 

 

 

توپ عزیزم یه کم برو اونورتر!

 

 

مامانی ما آماده ایم میتونیم بریم!

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نگاری
27 مهر 91 21:55
che pesmale nazi
mosaferat khoj begzare


مرسی خیلی خیلی لطف کردی
نانا و نینی جون
29 مهر 91 20:48
ای جان قربونش برم که اینقد شیرینه
وقتی به نینی جونت نگاه معصومانه مادرانه نگاه میکنی برای منم دعا کن به همین زودیا مادر بشم


چشم اگه لایق باشم حتما.اما انقدرها هم دیر نشده ها!!