امیرحسین جونمونامیرحسین جونمون، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره
اميرعلي جونموناميرعلي جونمون، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

❤مردهاي کوچک من ❤

وروجک ما و آخرین دندون شیری!

1392/10/9 13:01
نویسنده : LESWIET امیرحسین
325 بازدید
اشتراک گذاری

به وروجک کوچولوی خونمون میگم انقدر به این مجسمه های

روی شومینه دست نزن!میدونم آخر سرشون رو میخوری!!عصبانی

میگه مامان بجوم بعد قورتش بدم؟!بغل

روز جمعه ی گذشته خونه بودیم و باید یه برنامه ای پیاده

میکردم که لااقل نصف روز رو یکمی آروم بنشینه!

واسش سی دی کارتون شیرشاه رو گذاشتم که سه بعدیه

و کلی با عینکش صفا کرد و سرگرم شدنیشخند

دندون بیستم هم در اومده!البته دقیقا نمیدونم کی چون

الان که نگاهش میکنم کاملا بزرگ شده.اینم بزار پای بازیگوشیهات

که به هیچ وجه نمیزاری توی دهنت رو نگاه کنم

و دیروز به هزار ترفند و رشوه تونستم اون ته تها رو نگاه کنم

و چشمم به جمال اون دندون جدید و آخرین دندون شیریت

روشن بشهنیشخنداز الان ذوق زده ام واسه روزهای اولی

که به مدرسه میری و صورت قشنگت که بدون این دندونها

شبیه یه موش کوچولو و خوردنی میشهخیال باطل

کلی این روزها شیرینه واسمون اونم فقط واسه وجود شیرین

تو پسرکمقلبهر چند که گاهی دلمون رو میزنه ولی بازهم

دلمون میخوادش این شیرینی روماچقلبهورا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

علی
18 دی 92 14:19
سلام وب نازی داری وهم چنین نی نی نازی وبم با شکلک های جدید بروز شد امیدوارم بیایی واز وبم دیدن کنی واز شکلکام در وبتون استفاده کنین تا وبتون ناز تر بشه من منتظرم نظرتونو درباره ی وبم بدونم
ریحانه
22 دی 92 19:38
وای خدا چه عکس خفنی عالیه! منم دلم خواست کارتون سه بعدی ببینم
LESWIET امیرحسین
پاسخ
بیا با هم ببینیم ولی آخه عینک فقط یکی دارم