امیرحسین جونمونامیرحسین جونمون، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره
اميرعلي جونموناميرعلي جونمون، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

❤مردهاي کوچک من ❤

اولین باران پاییزی

1392/8/5 20:10
نویسنده : LESWIET امیرحسین
293 بازدید
اشتراک گذاری

باران...

شیشه ی پنجره را باران شست...

چه کسی میتواند...

نقش تو را از دل من بشوید؟!...

                                   متحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگ

دیشب و امروز اولین باران پاییزی هم باریدقلبهرچند

که با پسرگلی دو تایی سرماخورده هستیم.اما هیچ

چیز نمیتونه خوشحالیه اومدن بارون رو ازمون بگیره.

روزهای بارونی دیگه بوی تنهایی نمیده.بوی عشق میده.

عشق مادر و پسری.بوی خوش نون بربری که صبح

فقط به عشق خودت توی همین بارون رفتم و گرفتم.

چه چیزی میتونه جای این همه ذوق و شوق رو بگیره

که من از داشتنت دارمقلب

خدایا شکرت...

صدای بارون آمیخته با صدای ریز و قشنگ پسرکم در حال

بازی کردن...

چه چیز دیگری میخواهم از این دنیا؟!!

 

 

تیپ جدید و پاییزیه امیرحسین مامانبغل

.: امیر حسین. آرامش زندگی  تا این لحظه ، 

2 سال و 4 ماه و 26 روز و 12 ساعت و 58 دقیقه و 40 ثانیه سن دارد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان آرتین
6 آبان 92 0:24
خدا حفظت کنه پسر گل


ممنون خاله
ماماني كسرا
11 آبان 92 10:38
ماشالله چه اقاي خوشتيپي!
به به خدا حفظش كنه انشالله


ممنونم لطف کردی
ریحانه
14 آبان 92 22:04
جیگر تو و اون گاپشن و عینکت که "مال خودته" و مال من نیست


عمو حمید نگاش که میکنه هرچی دستش باشه میگه ماله خودمه!!
م...
28 آبان 92 9:02
امضا میدی. خوشتیپ. دورت بگردم اینقدر ماه شدی.
LESWIET امیرحسین
پاسخ
آیا شما وقت قبلی دارید!؟ممنون