امیرحسین جونمونامیرحسین جونمون، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره
اميرعلي جونموناميرعلي جونمون، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره

❤مردهاي کوچک من ❤

بیست و نه ماهگی

1392/8/11 12:53
نویسنده : LESWIET امیرحسین
302 بازدید
اشتراک گذاری

ماهگیت مبارک تمام زندگی

این روزا با حرف زدنهات کلی عشق میکنیم.وقتی چیزی

از ما میخوای و لبهات رو کوچولو میکنی.چشمات رو ریز

میکنی.صدات رو نازک میکنی و میگی مامان جووونم.بابا

جوووونم .تو رو خدا!میدی!خواهش میکنم!

به قول بابا اونوقته که اگر دنیا رو هم بخوای دیگه نمیشه

جلوت مقاومت کردماچ

الان که من مشغول نوشتنم داری با ماشینهات

بازی میکنی و توی عالم خودت داری باهاشون صحبت

میکنی.دوست داشتم از تمام لحظه های فراموش نشدنی

و تکرار ناپذیر کودکیت میتونستم فیلم بگیرم تا

هیچوقت از یادمون نره اما افسوس که نمیشه چنین

کاری کردخیال باطلدوست دارم از لحظه لحظه ی بودن با تو توی

این روزها با تمام وجودم کیف کنم.چون میدونم هر 

روزی که در کنارت و با صبح بخیر تو آغاز میشه و 

با قصه ی بابا و شب بخیر قشنگت تموم میشه دیگه

تکرار نخواهد شدناراحت

پسرکم.از تمام این روزها لذت ببر.روزهای بدون نگرانی.

روزهای خوشی.رسیدن به آرزوها...

بودن در کنار کسانی که دوستت دارن و بی توقع به تمام

خواسته هات پاسخ میدن...

این روزها و این آدمها دیگه تکرار نخواهند شد.پسرکم

با این روزهات زندگی کنقلب

من و بابا بیست و نه ماهگی و ورودت به دو سال و نیم

از عمر انشاالله بلند و با برکتت رو بهت تبریک میگیمniniweblog.com

تو تمام زندگیه ما هستی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ریحانه
14 آبان 92 22:10
.از تمام این روزها لذت ببر.روزهای بدون نگرانی.این روزها و این آدمها دیگه تکرار نخواهند شد.
چه زیبا گفتی مامان امیرحسین


ممنونم