امیرحسین جونمونامیرحسین جونمون، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره
اميرعلي جونموناميرعلي جونمون، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره

❤مردهاي کوچک من ❤

دلخوشی های کوچک

1392/7/28 13:31
نویسنده : LESWIET امیرحسین
320 بازدید
اشتراک گذاری

پاییز رو دوست دارم...

آغاز فصل آشنایی من و بابا...

بودن تو...

سرمایی در عمق وجود...

بوی خاک باران خورده...

گرمای نگاهتان...

دستان مردانه اش...

پرسه های دونفره...

اکنون...

دستان کوچکت در دستانمان...

گردش سه نفره...

سه فنجان چای داغ منتظر ما...

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

ریحانه
28 مهر 92 16:13
همچین هم دلخوشی های کوچیکی نیستن ها
امیرحسین دورخیز کرده برای فوتبالیس شدن با این ژستش


آرههههههههههه چه جورم!!
مامان آرتین
30 مهر 92 1:44
خیلی قشنگ نوشتی.چه حس قشنگی.


مرسی دوستم.منتظر پست جدیدت هستیم هااااااا!!
مامان مرمر
30 مهر 92 2:25
سلام مامان امیر حسین خدا گل پسرتون را براتون حفظ کنه و زیر سایه ی شما وباباش همیشه سلامت وشاداب باشه.مرسی که کمکم کردین برای مشکل تکلم پسرم شما راست میگین خودمم هم مقصرم زیاد به حرف نگرفتمش ایشالا با یاری خدا وراهنماییها ودعاهای شما مشکلش رفع بشه برای ما افتخاره که امیر حسین جان جزو دوستان همیشگی ما باقی بمونه پس خوش اومدین به خونه مجازی ما


سلام دوست خوبم.خواهش میکنم.به امید خدا باهاش تمرین کن تا هرچه زودتر یه بلبل زبون آتیش پاره تحویل بگیریم!منم با افتخار لینکت کردم.
♥ مینا مامان ثمین سادات ♥
3 آبان 92 3:14
سلام عزیزم عیدتون مبارک منتظرتون بودیم همراه با عیدی
خیلی زیبا نوشتی گلم


سلام ممنونم چشم حتما لطف کردی
زهره مامان آریان
4 آبان 92 0:21
عیدتون مبارک


عید شما هم مبارک