امیرحسین جونمونامیرحسین جونمون، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره
اميرعلي جونموناميرعلي جونمون، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

❤مردهاي کوچک من ❤

سومین مهمونیه خدا مبارکت باشه عزیز دلم

1392/4/19 15:40
نویسنده : LESWIET امیرحسین
355 بازدید
اشتراک گذاری

امسال سومین ماه رمضانیه که وجودت سفره های

افطار و سحرمون رو پر برکت تر کردهقلب

دقیقا سه ماه رمضون پیش بود که من و بابا تصمیم

گرفتیم  که سال بعد تو هم کنار سفره مون باشی

و وجودت برکت  زندگیمون بشهلبخند

این ماه رو خیلی دوست دارم.آرامشی بهم میده که با

هیچ چیز قابل مقایسه نیست.احساس میکنم

تو این ماه به خدا خیلی نزدیکتر میشم.خدا رو با تمام

وجود هنگام خوندن نماز حس میکنم.

هرچند که اینروزا باید یه جانماز هم واسه تو کنار خودم

پهن کنم که تو هم به قول خودت اکبر بکنیبغل

و کلی هم حواسم باید به تو باشه که اون وسط

نزاری بری و یه خرابکاری ببار بیارینیشخندو آخر هر نماز هم

کلی از خدا بابت این قضیه معذرت میخوام که به هر

چیز فکر کردم جز نمازخجالت

اما میدونم خدا اونقدر مهربون هست که ما مادرها

رو به خاطر این حواس پرتیها ببخشهقلب

آخر هر نماز هم دوتایی کلی واسه حل مشکل همه

و شفای همه ی بیماران دعا میکنیم.یعنی

من دعا میکنم و تو هم با همون لهجه ی کودکانه ی

خودت میگی الایی امینبغل

صلوات رو تقریبا بلدی بفرستیلبخندمیگم اللهم میگی

صل غلی مخمد .میگم وآل میگی مقمدقلب

و خونه با این صلوات تو که بیگناه و معصومی غرق

نور و برکت میشه.

ماه رمضانت مبارک عزیز دلم09300000

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

گلها
19 تیر 92 15:45
عرقیات باغ گلهای شیراز(سنتی) ارسال رایگان به سراسر کشور------ قیمت بسیار مناسب حتی شده 1 لیتر را با ارسال رایگان امتحان کنید و مشتری دائم باشید مرکز توزیع بهترین و مرغوبترین شربت آلات و عرقیات معطر و دارویی و آبلیمو و آبغوره و سرکه شیراز 5 گیاه لاغری- 7 گیاه قند خون- 7 گیاه هاضمه- 6 گیاه تعادل- 6 گیاه کبد بسیار جواب داده که مخصوص باغ گلها است که تحت نظر متخصص تغذیه تهیه می شه. همچنین شربت آلات دست ساز مخصوص فصل تابستان به لیمو- بهار نارنج- نعناع- سکنجبین-گل سرخ و تمام عرقیات ارسال سفارشات به صورت تلفن به تمام نقاط (کشور) با پیک رایگان 09174444261 یا تماس یا sms یا ایمیل به golhaboiled@yahoo.com عزیزم اگه خواستی بگو تا لیست قیمت و خواص دارویی عرقیات رو برات بفرستم
ماماني كسرا
20 تیر 92 11:49
خداي من نازي،قبول باشه عزيزم
به جمع دوستاي كسرا خوش اومدي امیرحسین جون

ممنون لطف کردی
متین مامی ایلیا
20 تیر 92 18:40
ای جونم با این نماز خوندنت
خدا حفظت کنه پسر طلا

مرسی عزیزم
مامان آرتین
22 تیر 92 5:03
عزیزم قبول باشه.ماشاالله به این پسر گل.التماس دعا.


ممنون لطف کردی.محتاجیم به دعا
ღ مونا مامان امیرسام ღ
23 تیر 92 3:23
سلام دوست خوبم.ممکنه به این ادرس برید و به ((امیرسام خرمی)) امتیاز 5 رو بدید اگر قبلا به کس دیگه ای رای دادید بازهم میتونید رای بدید. تا 8 مرداد هم وقت دارید.ممنون از وقتی که میذارید گلم. خوشحال میشم اگر بعد از رای دادن خبرم کنی. soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=7
م...
23 تیر 92 9:43
آقا پسر جان من.
دعامون کن.
عمه فدات بشه


محتاجیم به دعا عمه
مامان ثمین
24 تیر 92 3:33
عزیزنازنین التماس دعا


ممنون محتاجیم به دعا
ریحانه
25 تیر 92 0:48
ای جانم چه معصوم وایستادی به نماز عزیزکمون، کی برسه روز جشن تکلیفت گل پسر
مامان امیرحسین این قلبا چقد نازن تو وبلاگ دوسشون دارم


ممنون زن عمو جون.چشمات ناز میبینه
صوفیا مامان سامیار
25 تیر 92 16:50
عزیز دلم چجوری نماز میخونه
ملومه دیگه با مامان مهربونی مثل شما بچه هم اینقد دوست داشتنی میشهروی ماهشو ببوس


مرسی خاله خودت مهربونی.بوس
مامان فرشته کوچولو
28 تیر 92 15:47
آخ قربون اون نماز خوندنت و اون دستای کوچولوت که داری دعا میکنی فرشته ی زمینی برای من و نی نی هم دعا کن دوست دارم


منم دوست دارم مامان دوست جون.بله یه عالمه واسش دعا کردم