امیرحسین جونمونامیرحسین جونمون، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره
اميرعلي جونموناميرعلي جونمون، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره

❤مردهاي کوچک من ❤

بیست و یکماهگی

1391/12/11 1:33
نویسنده : LESWIET امیرحسین
352 بازدید
اشتراک گذاری

بیست و یکماهگیت مبارک خورشیدکمقلب

داریم باهم وارد بیست ودو ماهگی میشیم.میگم باهم.چون هر روز این

بیست و یکماه رو من هم به اندازه ی تو بزرگ شدم و رشد

کردم.قلبم بزرگ شد.روحم بزرگ شد.دیگه هرچیزی ناراحتم

نمیکنه به سرعت قبل از تو روداشتن.راحت میبخشم.راحت

میگذرم.راحت دوست دارم.و خیلی تغییرات دیگه که خودمم

باورم نمیشه و همه ی اینا رو مدیون تو هستم مامانیقلب

تو هم بزرگ شدی.واسه خودت مردی شدی.

کاملا حرف میزنی.البته بعضیهاش رو فقط من میفهمم

و واسه بقیه ترجمه میکنم.

الان که دارم مینویسم خونه ی مامانی هستیم و همه

بجز من و دایی علی خوابیدن.

منم این پست رو مثل همیشه جینگیل مینگیلش نکردم

چون مرورگر فایرفاکس دایی علی به قول خودش پکیده

و نمیشه شکلک گذاشت.شما بعدها به بزرگیهبغلخودت

ببخش.

امروز چون بابا مجبور بود اداره باشه بخاطر اینکه شب عیده

من ومامانی و دایی محمد بردیمت آتلیه.کلی

کیف کردی و با اقای عکاس کلی دوست شده بودی.

بهت میگفت بخند لباتو غنچه میکردی یا موش میشدیبغل

خلاصه به هر ترفندی بود یکسری عکس گرفتیم

و انتخاب کردیم ورفتیم خونه ی مامانیه من که بهش

سر بزنیم چون تازه کلیه ش رو سنگ شکن کرده.

ولی خدارو شکر حالش خیلی خوب بودقلب

عکسا واسه اخر اسفند اماده میشه.خیلی قشنگ شدن.

واسه دیدنشون لحظه شماری میکنم.

خلاصه اینکه با بودنت خیلی روزای قشنگی داریم و داریم

هر کاری میکنیم واسه فراموش نشدنشونقلببغلقلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان ثمین
11 اسفند 91 4:09
سلام عزیزم
مبارک باشه قشنگم
بی صبرانه منتطر دیدن عکسای خوشگل گل پسرهستیم


سلام خاله مرسی از لطفت
مامان قندعسل
11 اسفند 91 11:17
بیست و یک ماهگیت مبارک عزیزم. قدر مامانتو بدون خیلی ماهه.


ممنون خاله به دوستجون سلام برسون
نازنین (مامان ثنا)
12 اسفند 91 22:05
سلام ب امیر حسین جونم و مامان خوشگلش
21 ماهگیت مبـــــــــــــــــــارک نازنازی
وای چ شود عکسای شما گل پسر . ثنا هم تازه رفته آتلیه چ جالب



سلام خاله جونی.ممنون.اصولا منو ثناجون خیلی باهم تفاهم داریم
علامه كوچولو
14 اسفند 91 9:44
سلااااااااااام عزيزم
بيست و يكماهگيت مبارك
انشائالله حال مامانجونيت هم سريعتر خوب شه


سلام ممنونم لطف کردی
مامان فرشته کوچولو
14 اسفند 91 23:13
عزیزم مبارکهههههههه من که بی صبرانه منتظر عکسای خوشگل و نمکیت هستم


ممنونم خودم هم خیلی منتظرم!
ریحانه
17 اسفند 91 22:15
آخی عکساش بیارید ما هم ببینیم
یا اینجا هم بذارید هی ببینیم هی ذوق کنیم


چشم حتما حتما