امیرحسین جونمونامیرحسین جونمون، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره
اميرعلي جونموناميرعلي جونمون، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره

❤مردهاي کوچک من ❤

مادرانه

1391/9/19 1:48
نویسنده : LESWIET امیرحسین
400 بازدید
اشتراک گذاری

مادر که میشوی...

انگار هر چه در توست دیگر از آن تو نیست...آن لحظه که چشمت به

روی کودکی در آغوشت گشوده میشود انگار برای همیشه

چشمت را به روی خود میبندی...دیگر دیده نمیشوی انگار...

انگار در خود ذوب میشوی و در کالبدت روح انسانی از تو بزرگتر

و از تو صبورتر دمیده میشود...انگار احساساتت حجیم تر میشود...

حجیم تر از تو...ورویاهایت دور دست تر...

آری...

و من تو را در آغوش گرفته ام...و عجب تعصبی دارد دلم

به این کوچک بی گناه...چشمم به تمام مباداهاست...

مبادا گرسنه باشد...مبادا تشنه باشد...مبادا خسته باشد...مبادا...

من میبینم...کم کم در خود متحول میشوم...قد میکشد تصویر

من در قاب باورهایم...و تو در آغوش منی هنوز...

با آن گونه های ظریف و دستهای کوچک...

قند در دلم آب میشود وقتی نگاهت میکنم...

حس داشتنت و لبخندی که تو میان ما تقسیم میکنی...

سهمی برای من و سهمی برای پدر...

و من روزهای با تو بودن را اینگونه میگذرانم...

مادر که میشوی...

خدایا شکرت...

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

م...
19 آذر 91 8:04
1- کمرم درد می کنه.
2- خدا رو شکر که لذت مادر بودن رو چشیدی
3- کمرم درد می کنه.
4 قررررررربونت برم امیر حسین
5- کمرم درد می کنه.
6- ...
7 کمرم درد می کنه


خدا نکنه چرا؟
علامه كوچولو
19 آذر 91 11:55

حرف اگر از دل برايد لاجرم بر دل بشيند
زيبا بود


ممنونم
ریحانه
19 آذر 91 23:48
خو حسودیم شد منم نی نی میخام
منم میخام مامان باشم :-|
عمه م... چرا کمرش درد میکنه؟


انشاالله خودتم میشی و شیرینیش رو حس میکنی.عمه جونی چیز سنگین بلند کرده کمرش اوف شده!
علامه كوچولو
20 آذر 91 11:04
سلام ممنون از دلگرميتون
آدرس وب همسرتون رو لطف ميكنيد؟


سلام خواهش میکنم.www.vahdatotafraqe.blogfa.com
م...
20 آذر 91 17:11
عزیز عمه، من چون پشتک زدم کمرم اوف شده
یه وخ تو از این کارا نکنیـــــــــــــــــا




پس چرا خودت کردی!!!؟؟
منم میخوام.پشتک میخوام

م...
20 آذر 91 17:11
مامان امیر حسین پشتک زدن من اصلا هم خنده دار نیست. نا سلامتی شما عروس ما هستید خندتون چه معنی داره؟؟؟
واه واه واه... بعض ها ...


عرض میخوام از حضورتون جناب خواهر شووووووهههههررر
اون یکی نظرت رو تایید میکنماااااا!!

مامی امیرحسین
20 آذر 91 21:41
لابلای دعوای عروس خواهر شوهری گفتم سلامی عرض کرده باشم
از قول اینجانب کلوچه را محکم ببوس مامان خیلی خوردنی شده


ممنونم خیلی لطف کردی.تو هم امیر حسین ما رو ببوس.
ریحانه
22 آذر 91 10:59
مامان امیرحسین بی بی سی الان یه برنامه گذاشته بودد که بچه های زیر 2-3 سال اصلن نباید در معرض نمایشگرها باشن خیلی براشون ضرر داره و میتونه رشد فکریشونو کند کنه خصوصن اونایی که توش بُرِش زیاد داره! تو فرانسه و کانادا و استرالیا حتا قانون شده!
مراقبش باشید


ممنون از اطلاعت.قبلا هم حواسم بود.چشم بیشتر مراقبم لطف کردی
بابای ملیسا
24 آذر 91 11:56
سلام . ضمن تبریک به خاطر محتویات خوب وبلاگتون ، وبلاگ ملیسا خانم منتظر قدمهای مهربون شماست . خوشحال میشیم اگر با نظرات زیباتون ، خاطره ای خوش برای دخترمون به جا بزارید . ممنونم


خیلی لطف دارید.به روی چشم
زهره مامان آریان
25 آذر 91 8:56
واقعا مادر که میشوی خودت تمام میشوی