امیرحسین جونمونامیرحسین جونمون، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره
اميرعلي جونموناميرعلي جونمون، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره

❤مردهاي کوچک من ❤

شیطون بلای مامان

1391/8/2 13:50
نویسنده : LESWIET امیرحسین
403 بازدید
اشتراک گذاری

پسر مامان تازگیها خیلی شیطون شدهنیشخندیعنی یه جورایی مدام

داره از در و دیوار بالا میرهniniweblog.comمنم همش باید دنبالش در حال

دویدن باشم تا یه دسته گلی به آب ندهniniweblog.comاما.......

عزیز دلم شیطونیات هم به دل من و بابا میشینهniniweblog.com

 

اینجوری فایده نداره خیلی تکراریه.باید یه کاری بکنمشیطان

 

 

من میتونمخنده

 

 

آهان...بابا کمکم کن دیگه!!

 

 

دیدین بلاخره تونستمچشمکاما اینجوری هم فایده نداره باید یه کاردیگه بکنمسوال

 

 

آهان اینجوری از همه بهتره.آخ جون از اینجا همه چیو میبینمنیشخند

 

 

یالله برام دست بزنید دیگهمنتظر

 

 

 

انقده کشتی گرفتن دوست دارم.مخصوصا با باباییاز خود راضیاون وسطا سواری هم میخورمنیشخند

 

 

کلوچه این روزا که دیگه واسه خودش مردی شده اینجوری

تلویزیون میبینهمژه

 

   

 

الهی مامان فدای خودتو شیطونیات بشه گلکمقلبniniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

علامه کوچولو
2 آبان 91 19:03
واااااااااااااااااااااااااای چی بلا شده این شیرین پسر
خدا حفظش کنه


مرسی مامان محمد باقر نازی
ثمین
4 آبان 91 10:54
سلام عزیزم لینک شدین! امیرحسین جان به جمع دوستان دنیای نفیس خوش اومدی لطفا شما هم ما رو با اسم : ژورنال دنیای نفیــــــــــس لینک کنید!
مامان قند عسل
5 آبان 91 1:01
عاشق شیطونیای بچه هام.عزیزم خیلی باحال تلویزیون تماشا میکنه.