امیرحسین جونمونامیرحسین جونمون، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره
اميرعلي جونموناميرعلي جونمون، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره

❤مردهاي کوچک من ❤

سی ماهگی

1392/9/10 12:35
نویسنده : LESWIET امیرحسین
254 بازدید
اشتراک گذاری

دو سال و نیمه شدنت مبارک قند مکرر منبغل

به پلک زدنی میگذره...عمر رو میگم!!

شش ماه از فوت کردن شمع دو سالگیت گذشت و دو سال و نیم از اون نگاه معصوم توی صورتم

و نفسهای تندت توی اتاق عمل کنار گوشمخیال باطل

وااااااااای خدایا!!چقدر نگرانیم!چقدر کار نکرده داریم واسه ی تو که باید انجام بدیم!

یعنی میتونیم؟!میتونیم اونطوری که همیشه آرزو داشتیم بزرگت کنیم!

میدونم همه ی اینروزها میگذرن .به سرعت برق و من و بابا باز هم نگرانیم.

باز هم نگران آیندت.واسه همین هم میگن پدر و مادر حتی اگر توی قبر هم باشن باز

هم چشمشون بدنبال بچشونه!خیال باطلفرشته

این جمله رو با تمام وجودم میتونم درک کنم.شاید یکم زیاده روی میکنم!

اما آینده ی تو کم چیزی نیست.آینده ی تو یعنی تمام زندگیه کسی که ما آوردیمش

به این دنیا.و اون حق بهترین زندگی رو داره.چون از بهترین جا آوردیمش

پیش خودمون.پس وظیفه داریم درست بزرگت کنیملبخند

مامانی به اندازه ی تمام روزهای گذشته و آیندمون دوستت داریم و سعی

میکنیم در حد توانمون بهترین زندگی رو داشته باشی.کوتاهی های ناخواستمون

رو هم به قلب پاکت ببخش.

دیشب یه جشن سه نفره گرفتیم.به مناسبت دو سال و نیمه شدنت.

کیک رو خودم درست کردم و سعی کردم باب میلت تزیینش کنماز خود راضی

هرچند که فقط از تافی های روش فقط خوردی ولی بابا که خیلی تعریف کرداز خود راضی

عزیز دلم من و بابا چشمان نگرانمون همیشه بدرقه ی راهت

خواهد بود.امید که پله های موفقیت همراه با سلامتی و خوشبختی

در پیش روی راهت باشنقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مائده
10 آذر 92 12:37
مبارک باشه
LESWIET امیرحسین
پاسخ
ممنون
ریحانه
12 آذر 92 0:47
الهی قربون اون خنده ی شیرین و معصومش بشم من! الهی تولد 30 سالکیش رو دور هم جشن بگیریم و 130 سالگشی رو کنار نوه نتیجه هاش
LESWIET امیرحسین
پاسخ
خدانکنه عزییییییییییزمانشاالله همراه دختر عمو و پسرعموهاش
مامان آرتین
14 آذر 92 12:22
قربونت برم خوشتیپ خاله.انشااله تولد 130 سالگیت.دست مامان گلت هم درد نکنه
LESWIET امیرحسین
پاسخ
خدانکنه ممنونم خاله لطف کردی
نازنین (مامان ثــــــــــــنا)
18 آذر 92 9:30
قربونت برم نازپسر 30 ماهگیت خیلی خیلی مبارک عزیزم
LESWIET امیرحسین
پاسخ
ممنونم لطف کردی
مامان مرمر
19 آذر 92 10:19
زندگی قافیه ی باران است گر زمستان بشوم ودرختان امیدم همه بی برگ شوند دوستانم همه از جنس بهارند وبه اندازه باران خدا زیبایند..
LESWIET امیرحسین
پاسخ
خیلی قشنگ بود عزیزم