امیرحسین جونمونامیرحسین جونمون، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره
اميرعلي جونموناميرعلي جونمون، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره

❤مردهاي کوچک من ❤

بری دیگه برنگردی!!

1392/9/9 19:58
نویسنده : LESWIET امیرحسین
301 بازدید
اشتراک گذاری

دقیقا از شبی که از خرم آباد برگشتیم یه تب خفیف کردی

که مجبور شدم بهت آستامینوفن بدم که بیاد پایینناراحت

ولی تا صبح ناله میکردی.فرداش تبت پایین اومده بود

و من خوشحال بودم که ممکنه مال خستگیه راه بوده باشه!

ولی از شبش شروع کردی به سرفه های خشک!

البته منم همینطوری شده بودم ولی آدم بزرگ راحتتر میتونه

با سرماخوردگی کنار بیاد!خلاصه یکی دو روز اینطوری

گذشت و دیدیم که نخیر انگار این مریضیه لعنتی خیال

نداره دست از سرت برداره و سرفه هات چرکی شدن!نگران

چون باباعلیرضا اداره بود با مامانی بردیمت دکتر و دکتر هم

نامردی نکرد و دوتا آمپول و شربت داد.باکلی فلاکت آمپولهات

رو زدیم گریهجیگرم کباب شد مامانی!

از فرداش با کمک داروها خیلی بهتر شدی عزیز دلم ولی

وقتی بردمت روی ترازو دیدم یک کیلو از وزنت پایین اومده بودتعجب

هر مادری میتونه حال اون لحظه ی من رو درک کنه و بدونه

چه حس بدیه!از فرداش شروع کردم به دادن غذاهای مقوی

چون خوب شده بودی و واسه گلوت به قول خودت که از دکتر یاد

گرفته بودی منعیت نداشت!حلیم و ماکارونی وکباب و فرنی وغذاهای

خوشمزه ی دیگه کار خودشون رو کردن و تا امروز بالاخره وزنت

برگشت به سابق.

دیشب هم که جمعه بود با باباعلیرضا رفتیم پارک که بارون

خیلی قشنگی هم میومد و زیر بارون کلی بازی کردیم!

بعدش هم واسه شام رفتیم بیرون و به دستور شما پیتزا

خوردیم.کلی هم دعا می کنیم که که بره و دیگه برنگرده!!

این مریضیه لعنتی رو میگم!

مامان جونم هر دردی داری امیدوارم به جون من بیفته

من و بابا حاضریم جونمون رو بدیم و یه لحظه مریض بودن

تو رو نبینیم.میبوسمت.

 

مگه چیه؟!داریم با هم کیک سیب درست میکنیم دیگه!

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان بهنود و بهناز
9 آذر 92 13:41
آبجی تب کرد بهش شیاف بده عالیه من تا الان استامینوفن میدادم معدشم علاوه بر تبش داغون میشد شیاف هم سریع عمل میکنه هم کمتر ضرر داره بازم با نظر دکترش
LESWIET امیرحسین
پاسخ
ممنونم عزیزم بابت راهنماییتخیلی لطف کردی
م...
9 آذر 92 16:58
من بمیرم نبینم تو مریض شدی. فدات بشم.
LESWIET امیرحسین
پاسخ
خدانکنه عمهخوب خوب شدم دیگه
مامان آرتین
9 آذر 92 20:26
خداروشکر که حالت خوب شد و وزنت هم با زحمتهای مامانت برگشت به وزن سابق. همیشه سالم و شاد باشی
LESWIET امیرحسین
پاسخ
ممنونم خیلی خوشحالم کردی