امیرحسین جونمونامیرحسین جونمون، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره
اميرعلي جونموناميرعلي جونمون، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره

❤مردهاي کوچک من ❤

یه مسابقه ی وبلاگیه دیگه

1392/4/2 1:52
نویسنده : LESWIET امیرحسین
265 بازدید
اشتراک گذاری

اول از همه ممنونم از دوست خوبم مامان فرشته کوچولو که من رو به این مسابقه

دعوت کردقلب

1. بزرگترین ترس زندگیت؟ 

 اینکه قبل از به ثمر نشستن فرزندم  از دنیا برمناراحت

2. اگر ٢٤ساعت نامرئی میشدی چکار میکردی؟

 سرک میکشیدم تو خونه ی دوست و آشنا ببینم چه خبره.بعدش هم کلی پول از بانک

کش میرفتمشیطان

3. اگر غول چراغ جادو توانایی براورده کردن یک ارزو بین ٥ الی١٢ حرف رو داشته باشه.ان ارزو چیست؟

سلامتی و پولنیشخند

 4. از میان اسب.سگ.پلنگ.گربه.عقاب کدام را دوست داری؟

اسب

5. کارتون مورد علاقه کودکیت؟

جودی ابوت .پرین.حنا دختری در مزرعه.

6. در پختن چه غذایی تبحر نداری؟

فسنجون خنده

7. اولین واکنشت موقع عصبانیت؟

سکوت البته بدبختانهساکت

8. با /مرغ/دریا/اورانیوم/خسته/جمله بساز؟

مرغ دریا هم از اورانیوم ما خسته شدنیشخند

9. دوبیت شعری که خیلی دوستش داری؟

به سراغ من اگر می آیید نرم و اهسته بیایید

مبادا که ترک بردارد چینی نازک تنهایی من

 

10. اگر بخواهی با تونل زمان فقط به یک روز در زندگیت در گذشته و اینده سفر کنی.آن روز کدام است؟

روز انتخاب رشته ی دانشگاهم در گذشته.روز ازدواج پسرکم در آیندهخیال باطل

11. چه رنگی هستی ؟چرا؟

آبی.دوست دارم به دیگران ارامش بدملبخند

12. اگه قرار باشه یک روز از ایران بری کدام کشور را برای زندگی انتخاب میکنی؟

به خاطر دلبستگی به پدر و مادرم دوست ندارم هیچوقت برم.برای تفریح سوییس

رو دوست دارمقلب

13. بهترین اس ام اس موجود در این باکس گوشیت؟

تو در قلب منی و برایت دور قلبم حصاری کشیده ام تا فقط ازان خودم باشیقلب

14. اگه قرار باشه سه نفر از آشناهات رو امشب دعوت کنی.انها چه کسانی هستند؟

مامانم بابام و برادرملبخند 

15. اگه قرار بود یک کلمه از لغت نامه زندگیت حذف کنی.اون کلمه چی بود؟

مرگ

16. کسی را که بخواهید ملاقات کنید؟

یکی از دوستای صمیمی دانشگاه که خیلی وقته ندیدمش.

17. اسم دیگری برای وبلاگت؟

مینویسم تا بفهمی معنی عشق روقلب

18. خودت رو شبیه چه میوه ای میدونی؟

خیارخنده

19. سه خصوصیت اخلاقی بدت؟

استرس که گاهی خودم هم نمیدونم که دارمسوالیه کمی ولخرجیسوال

20. کاشکی؟

برمیگشتم به دوران دبیرستان تا اونوقت میتونستم بدون تنبلی به آرزوم

که پزشکی و تخصص زنان و زایمان تو دانشگاه بود برسمخیال باطل

 

طبق قانون این بازی 3 نفر باید به این بازی دعوت بشن من دعوت میکنم از:

 

مامان مهبد کوچولو

مامان قند عسل

مامان سامیار جون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مرضیه مامان امیرحسین
5 تیر 92 16:32
عزیزم انشالله همیشه موفق باشی و امیرحسینت هم همیشه برات بخنده
لینکت کردم دوست داشتی لینکم کن


ممنونم لطف کردی.چشم حتما
مامان ثمین
6 تیر 92 11:01
سلام عزیزم
تواین جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کردین؟
حتما کد پسر ناز واسم بفرست تا بهش رای بدم
ثمین کد102 هست که تووبلاگم عکشو گذاشتم دوست داشتی بهش رای بده


اره شاید شرکت کنیم.چشم حتما
ریحانه
9 تیر 92 15:40
قسمت اول جواب سوال ده و جواب سوال 18ت جواب منه مامان امیرحسین


به به چه تفاهمی!
صوفیا مامان سامیار
10 تیر 92 13:44
مامانی سلام .چقد عکس امیر حسین بامزست
راستی اگه منظورت از مامان سامیار منم، که من تازه دیدم


سلام ممنون میشم اگه بهش رای بدی.بله مگه ما چند تا سامیار کوچولو داریم تو دنیا!