امیرحسین جونمونامیرحسین جونمون، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره
اميرعلي جونموناميرعلي جونمون، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره

❤مردهاي کوچک من ❤

یه نظرخواهیه وبلاگی

1392/4/1 3:30
نویسنده : LESWIET امیرحسین
369 بازدید
اشتراک گذاری

ممنونم از دوست خوبم مامان قندعسل که من رو به

این نظرسنجی دعوت کردهقلب

 

اگر ماهی از سال بودم......مهر چون شوهرم متولد ماه مهر و پر از

مهر و عطوفته.خرداد چون پسرکمون با اومدنش زندگیمون رو

بهاری کردقلب

اگر روزی در هفته بودم......شنبه چون میتونه شروع کلی روزهای

خوبی باشه که در انتظارتنقلب

اگر عدد بودم..... نیشخند710

اگر نوشیدنی بودم...شیرموزنیشخند

اگر ثواب بودم.....ثواب کمک به بچه های سرطانیخیال باطل

اگر درخت بودم.....درخت گیلاس بخاطر شکوفه های صورتیش

در بهار و میوه ی خوشمزش در تابستانزبانو بیدمجنون که عاشقشملبخند

اگر میوه بودم.....گیلاسنیشخند

اگر گل بودم....رز نباتیقلب

اگر آب و هوا بودم .....نم نم بارون با بوی سبزهلبخند

اگر رنگ بودم....آبییییییییییقلب

اگر پرنده بودم....عقاباز خود راضی

اگر صدا بودم....صدای خنده ی امیرحسینبغل

اگر فعل بودم.....بهترین مادر برای پسرم و بهترین همسر برای

شوهرملبخند

اگر ساز بودم.....دفقلب

اگر عضوی از بدن بودم....قلبقلب

اگر بخشی از طبیعت بودم.....دریالبخند

اگر یه حس بودم.....حس مادریقلب

                           

                                  دوستان دعوتی من به این نظرسنجی:

                                مامان امیرعلی پسرک شیطون 

                                    مامان فرشته کوچولو

                                مامان مهبدکوچولوی گل پسر

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)