امیرحسین جونمونامیرحسین جونمون، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره
اميرعلي جونموناميرعلي جونمون، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره

❤مردهاي کوچک من ❤

آخ جون مسافرت

1391/7/17 16:59
نویسنده : LESWIET امیرحسین
407 بازدید
اشتراک گذاری

فردا صبح خیلی خیلی زود قراره با کلوچه و خاله و دختر خاله و زن دایی

و دو تا مامانیها بریم مشهدniniweblog.comیعنی یه مسافرت فمنیستیعینک

البته کلوچه رو هم میبریم که یه مردکوچک هم باهامون باشهniniweblog.com

این دومین سفر کلوچه به مشهدهلبخنداولین بار اردیبهشت ماه

بود که با بابایی بردیمش.اون موقع یازده ماهش بودniniweblog.comالان  هفده ماهشه و ماشاالله واسه خودش مردی شدهniniweblog.com

بلیطمون ساعت یکربع شش صبحهنیشخندفکر کنم تا هشت اونجا

باشیم.جمعه هم بر میگردیملبخند

بابایی خیلی دلمون واست تنگ میشهniniweblog.comاما عوضش کلی

واست دعا میکنیم و یه عالمه هم سوغاتی میاریمقلب

بابا علیرضا من و کلوچه خیلی دوست داریمniniweblog.com

 

               

 

این عکسا هم فقط واسه خود خود عمه جونیهقلب

                                                                                         

 

                

 


 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

م...
17 مهر 91 17:52
امیدتون به خدا. دعا کن واسم مادر عزیز امیر حسین.
پسرک مهربون تو هم واسه عمه دعا کن.
قربونت برم من با این عکسای نازت.
دوستتون دارم. هم تو رو هم مامانت رو و هم بابات رو. بــــــــــــــــــــــوسُُُُُُُُُُُُُُُ


محتاجیم به دعا مهربونترین عمه ی دنیا.
ما هم خیلی خیلی دوست داریم.
حتما به یادت هستیم.