امیرحسین جونمونامیرحسین جونمون، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه سن داره
اميرعلي جونموناميرعلي جونمون، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره

❤مردهاي کوچک من ❤

سی و سه ماهگی

1392/12/11 13:47
نویسنده : LESWIET امیرحسین
595 بازدید
اشتراک گذاری

 ماهگیت مبارک هستیه مامانBirthday balloons clipart graphics

این روزا سرمون خیلی شلوغه!یا توی خیابون و دنبال خرید

یا توی خونه و پروژه ی خونه تکونی که یه جورایی پوست آدم رو میکنهکلافه

پسرکمون هم کلی کمکه!پایین نردبون میایسته و حوله و دستمال

بهم میدهبغلهر چند که مدام هم باید بگم امیرحسین به این

دست نزن به اون دست نزن!ولی باز هم وقتی مامان ناز میگه

اگر میخوای جلوی دستت خالی باشه صبحها بیار بزارش خونه ی ما

انگار یه جورایی دلم نمیادسوالبا اینکه میدونم اونجا با باباجونی

بهش خوش میگذره ولی گاهی فکر میکنم بدجوری بهش وابسته

شدم!طاقت یکساعت دوریش رو هم ندارم.گاهی فکر میکنم این همه

وابستگی خوب نیست!یه جورایی ته دلم میلرزه وقتی به

وابستگیش به خودم فکر میکنمناراحت

خیلی هم سعی میکنم کمش بکنم.با منتقل کردن خودم به صندلیه

جلوی ماشین.با یکساعت قصه گفتن واسش که هر طور شده توی تخت

خودش بخوابه و کمتر بیاد توی تخت ماابرو

واسش سی دیه خاله ستاره رو گرفتم.خیلی خوب و آموزندست.

خیلی هم دوستش داره.ازش دوتا ضرب المثل یاد گرفته!

راه میره و میگه بزک نمیر بهار میاد.تمبزه با خیار میادبغل

آش نخورده دهن سوخته.ببین که هاجر چه آشی پختهقلب

خیلی دوست دارم نمکدون مامان

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان آرتین
12 اسفند 92 13:43
خداقوت خانمی.دست امیرحسین جونم درد نکنه که اینقدر به مامانش کمک میده
LESWIET امیرحسین
پاسخ
ممنونم شما هم همینطور
محبوبه مامان الینا
26 اسفند 92 10:43
33ماهگیت مبارک گل پسر این وابستگی رو نمیشه کاریش کرد عشق مادریه
LESWIET امیرحسین
پاسخ
ممنونم آره واللا
مامان امیرحسین جونی
3 فروردین 93 5:43
آفرین به این امیرحسین جونی که به مامانی کمک میکنه