امیرحسین جونمونامیرحسین جونمون، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره
اميرعلي جونموناميرعلي جونمون، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره

❤مردهاي کوچک من ❤

بوی پاییز میاد!

1392/6/25 14:21
نویسنده : LESWIET امیرحسین
645 بازدید
اشتراک گذاری

یادش بخیر.درست همچنین روزهایی بود که به

همراه مامان میرفتیم و خرید مدرسه میکردیم.

کتاب.دفتر.مدادهای بسته ای.خودکار.آبی.قرمز.

جلد کردن کتاب و دفتر.برچسب اسم و فامیل روش.

کیف و کفش و حتی جوراب نو.جامدادیه پر.

هومممم.بوی کتابهای نو وقتی ورق میزدیم.استرس روز

اول و کلاس بندی.آشنایی با معلم جدید.

آخ که چقدر قشنگ بود و زود گذشت.این روزها

وقتی میریم بیرون میتونم بوی اونروزها رو کاملا حس کنم.

بوی مهر.بوی بارون.صدای رعد و برق آسمون.خش خش

برگهای پاییزی زیر پاهامون.فصل عاشقی.

پسرم.من و بابا توی همین فصل اولین قرارهامون

رو با هم گذاشتیم.توی همین حال و هوا.

پسرکم .این روزهای ما خیلی قشنگ میگذشت.

وقتی فکر میکنم قراره چهار سال دیگه همین روزها

واسه تو تکرار بشه قند توی دلم آب میشه.

انگار قراره دوباره واسه خودم تکرار بشه.ذووووق میکنم

وقتی به اون روزهای قشنگ آینده فکر میکنم.

روزی که قراره دست توی دست هم بریم مدرسه.

کفشها و لباسهای نوت.کوله پشتیه کوچولو و قشنگت.

ناخنهای گرفتت.دندونهای سفید و یکی در میون توی دهنت.

و بلاخره روزی که من و بابا از نگاه و از قدم زدنت روی برگهای

پاییزی میتونیم عشق رو بخونیم.اونروز همه ی آرزوی ماست.

 

                               

                  

پسرکم این روزا خیلی بزرگ شده.یاد گرفته بلنگیه بیچاره

رو هروقت گیر میاره براش لباس میپوشونه و میگه

سردشه!!!قلب

خرسی رو هم لای ملحفه میذاره و واسش کتاب

میخونه.گاهی هم یه دونه خوراکی میذاره دهنش!بغل

دو سه روز پیش به یک مراسم عروسی دعوت بودیم.

از اول تا آخر رقصید!آخر که داشتیم میومدیم خونه

توی ماشین قبل از اینکه از خستگی از حال بره میگه:

مامان نانای کردمههههها!!!نیشخند

اونروز بابا علیرضا بهش میگه اگه اینکار رو بکنی

ماشینت رو بهت نمیدم.میگه:نده مهم نیست!!!

دیروز براش کشمش ریختم توی کاسه نشست همه رو خورد

بعد کاسه رو آورد توی آشپزخونه گفت:

مامان بازم بده.قابلیتهای زیادی داشتها!!تعجب

نمیدونم از کجا شنیده که مثل طوطی حفظ کرده بود!

دیشب مامانی زنگ زد و گفت ایلیا کوچولو رو هم ختنه

کردن.طفلی صدای گریش هم میومد.مبارکت باشه

عزیز دل عمهقلب

دیروز باباجونی لباس لری که مامان ناز واسه پسری 

خریده و فرستاده بود رو آورد.دستش درد نکنه خیلی

قشنگه.کلی بچم با ابهّت میشه وقتی لباس اجدادیشو

میپوشهبغل

خرسی و پلنگی رو با زور سوار فیلش کرده اومده میگه

مامان خرسی بلاخره مهفق(موفق)شدماچ

الان هم که من دارم مینویسم نشسته بود روی

لگنش و داشت به قول خودش wcمیکرد .بلند شده

و شروع کرده به دویدن میگم مگه دستشویی نمیکردی!

گلاب به روتون میگه مامان بیا ببین! پی پیه گنده کردم!

پشگل که نکردم!!خجالتسبز

پسرکم کلی افتخارمنده به کارش!خجالت

عشقمی تو مامانی

 

 

بلنگی سردشه!!


 

پسرکم با این لباس چه با ابهّت شده !چشمک

 

 

رنگ انگشتی که قولش رو داده بودم!

 

در حال نانای توی عروسی!ماچ

 

 

عشقمی تو باباکوچولوبغل

 

.: امیر حسین. آرامش زندگی  تا این لحظه ، 

2 سال و 3 ماه و 15 روز و 5 ساعت و 59 دقیقه و 51 ثانیه سن دارد قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

علامه کوچولو
25 شهریور 92 16:13
با نام رضا به سینه ها گل بزنید
وز اشک به بارگاه او پل بزنید

فرمود که هر زمان گرفتار شدید
بر دامان ما دست توسل بزنید


*********************

سلام عیدتون مبارک:التماس دعا[hr
سلام عید شماهم مبارک

م...
27 شهریور 92 8:49
فدات بشم شیرین زبونم. قربون حرف زدنت برم عزیز عمه. گل عمه . عشق عمه. دلم واست پر می زنه.
قربونت برم که با اون لباسای خوشگلت یه عالمه با ابهت شدی. دلم واست تنگ شده عزیزم.


مییییییییییییسییییییییییی.منم دل نمونده برام دیگه آخه!!!!!
مامان ثمین
28 شهریور 92 11:59
سلام عزیزم واااااااااااااااااااااااای چقدر این پسسری ماه شده
لباساش خیلی بهش میاد عزیزم میبوسمت
اون عکسای عروسی حرف نداره آقا شده


سلام مرسی عزیزم خیلی لطف کردی
عاطفه
29 شهریور 92 23:32
چه قشنگ یاد اون روزا رو واسمون زنده کردی..
لباس آقا کوچولو چه خوشگله و بهش میاد. فداش بشم با اون مهربونیش و لطفش به عروسکا.
ایشالله همیشه سلامت باشه


ممنونم عزیزم چشمات خوشگل میبینه.خدا نکنه خاله جون.پادشاه کوچولو هم سلامت باشه
مامان ثمین
31 شهریور 92 12:12
سلام مامانی خوبی فرشته نازتون خوبه
ما با چند تا پست جدید منتظر نظرات زیباتون هستیم


سلام ممنون چشم حتما
مامان فرشته کوچولو
29 مهر 92 18:23
ایشاالله لباس دامادیت و بپوشی عشقم لباس محلیتم خیلی خوشگله
بلنگیتم خیلی بامزه شده براش لباس پوشیدی


مرسی خاله بوسسسسسسسسسسسس