امیرحسین جونمونامیرحسین جونمون، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره
اميرعلي جونموناميرعلي جونمون، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

❤مردهاي کوچک من ❤

درد دل

1392/5/5 4:11
نویسنده : LESWIET امیرحسین
316 بازدید
اشتراک گذاری

مامان که میشی انگار دیگه هیچ کس و هیچ چیز به

اندازه ی کودکت واست اهمیت نداره!

حاضری هرکاری بکنی که پاره ی تنت لحظه ای ناراحت

نباشه و خاطر عزیزش حتی واسه یه لحظه آزرده نشه.

حتی اگر شده به قیمت گرفتن حال همه ی

آدمهای روی زمین باشه!

اگرشده به قیمت انجام دادن کارهایی باشه

که هرگز اگر برای خودت بود

انجام نمیدادی!

مامان که میشی...

از خودت میگذری.از خیلی از کارها...

از خیلی از حرفها...

ولی از چیزایی که به کودکت مربوط میشه

اگر هم بخوای...

دیگه نمیتونی بگذری!

ولی من به دور از هر ناراحتی و کینه ای.فقط

به تو فکر میکنم جون مامانقلب

و نگذشتنیها رو میسپارم به اون بی همتای مهربون که همیشه

هوای ما رو داشته لبخند

 ولش کن...

شکرت مهربونم.بخاطر دو مرد بزرگ و کوچک خونه امقلب

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

ترکان
4 مرداد 92 2:54
خیلی قشنگ بودما آپیییییییییم


ممنون.حتما
عاطفه
5 مرداد 92 1:24
واقعا همینه ! حالا کی اذیتت کرده مامان مهربون ؟ ما پای بچه هامون که وسط بیاد از هر قوی ای قدرتمند تر میشیم . ناراحت نباش پس


چیز خاصی نبود!شاید هم من و امیرحسین یک کم زودرنجیم!
متین مامی ایلیا
5 مرداد 92 3:55
واقعا همینطوره، مامانا وقتی پای بچه وسط باشه از همه کس و همه چی میگذرن حتی خودشون، واین حس و فقط کسی درک میکنه که مادر باشه و بس...

عکسش چقدر نازه

وروجک کیف گذاشته رو سرش


ممنونم لطف کردی
مامان امیـــــرعلی (پســـرکــــــ شیطـــون)
5 مرداد 92 14:52
قــــربونت برم ...
فدات شم دارم ی پستـــ باعنوان دوستـــ های امیـــرعلی میزارم تو وبم
میخواستم ببینم اجازه میدی یکی از عکس های عزیزخاله رو کپی کنم ؟؟؟
منتظــــر جوابتــــ هستم ...



بلههههه.از خدا میخواهیم!میسی دوست جونی
ریحانه
5 مرداد 92 14:54
کی به دردونه مون از گل نازک تر گفته؟ کی میتونه همچین کاری کنه؟ به چه جرات و حتا انصافی؟
ناراحت نباشی مامان خوشگل امیرحسین
یه سر به اینجا بزن ببین به درد میخوره؟
http://persiankids.persianblog.ir/post/310/


هیچکی !مگه میتونه اون هیچکی!نه بابا چرا ناراحت!من اصولا سعی میکنم ناراحت نشم و بیشتر دوست میدارم حال ناراحت کننده ها رو بگیرم!!اییینه!
چشم لطف کردی حتما میرم.
مامان ایلیا
5 مرداد 92 16:19
سلام مامان امیرحسین جون.
ماشالله به این پسر خوشگل و ناز.
خدا حفظش کنه.
راستی پسرماهم خوشحال میشه به وبلاگش سر بزنید


سلام ممنونم خیلی لطف کردی.چشم حتما میاییم
مهرداد
5 مرداد 92 17:17
سلام عزيز ....وبلاگ زيبايي داري... اميد وارم موفق باشي...اگه با تبادل لينک , موافقي منو به اسم (فيس لوس |استاتوس با حال|فيسبوکي باحال ) لينک کن و بيا وبم لينکتو به طور خودکار ثبت کن. ادرس وبلاگ فيس لوس:http://www.fbpage.rozblog.com/ .دوست عزيز وبلاگ من يک فروشگاه کامل اينترنتي داره که هرچيزي ميشه توش پيدا کرد حتما سر بزن و لوازم مورد نياز تو فروشگاه تهيه کن..و اگه ميشه فروشگاهو بلينک به اسم فروشگاه فيس لوس بعد بگو من تو رو تو فروشگاه بلينکم...با تشکر..منتظرتم ادرس فروشگاه فيس لوس:http://fbpage.mizbanshop.com/