امیرحسین جونمونامیرحسین جونمون، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره
اميرعلي جونموناميرعلي جونمون، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره

❤مردهاي کوچک من ❤

کوچولوییا

1391/6/1 15:00
نویسنده : LESWIET امیرحسین
488 بازدید
اشتراک گذاری

یکی دو روزه که مرد کوچولوی ما یه کم اذیتهخمیازهآخه دندون هشتمی

هم ترسیده عقب بمونه و داره زور میزنه که بیاد بیرون.

 

فکر کنم فردا دیگه سرو کله ی کوچولوش پیدا بشهنیشخند

امروز داشتم فکر میکردم که چقدر زود پونزده ماه گذشت.

یادش بخیر کوچولوییاشدلقکآخه الان به خیال خودش خیلی بزرگه

چون وقتی یه بچه ی دیگه رو حتی بزرگتر از خودش تو خیابون میبینه

بادی به غبغب میندازه از خود راضیبهش اشاره میکنه و میگه:ننیی.

اینا تعدادکمی عکس!! از تولد تا یک سالگیشه.

niniweblog.com

 

 

       یک روزگی

 

      موشی

 

     سه روزگی

 

    مامان جون برام اسفند دود کرده

 

   جشن ده روزگی

 

  بابا خیلی دوسم داره

 

    دوازده روزگی

 

    

 

     خواب بعد از گریه

 

     نخودچی

 

    لالا

 

    لبخند ماندگار

 

    مردی شدم واسه خودم

 

    

    

 

         ناناز

 

       هفت ماهگی

 

      چهار ماهگی

 

       چهار ماهگی

 

      پنج ماهگی

 

       شش ماهگی

 

      هفت ماهگی

 

      عشق

 

      هفت ماهگی

 

     

 

     

 

     

 

 

     

 

      فروردین91

 

      یازده ماهگی

 

                                                   

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

         

                

     

 

      

 

      

 

      کادوهای تولد

 

     

 

      

 

            

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

سمانه (مامی آرشام)
28 مرداد 91 16:03
رای گیری روع شد
دوستای گلم اگر دوستم دارید میشه به گل پسر من که عیدی نوروزم ست رای بدین تو نظرات بخش زیر شماره 24 ( گل پسر من ) رای بدید
http://koodakeman91.niniweblog.com/post203.php

یادتون نره دوستای گلم شماره 24

از همه ممنونم



چشم حتما
م...
28 مرداد 91 16:32
فداش بشم من.
قربونش برم من.
عاشق اون شبم که سوارم شد!!!
عاشقتــــــــــــــــــــــــــــــم امیر حسین عمه.


منم عاشقتم عمه ای
مامی امیرحسین
29 آبان 91 16:24
ای جانم..... چه کوشولو بوده!! چه موهای خوشملی داشته!! میگم اگه دخملیم میشد خیلی خوشجل میشدا!!