امیرحسین جونمونامیرحسین جونمون، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره
اميرعلي جونموناميرعلي جونمون، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

❤مردهاي کوچک من ❤

چهل و سه ماهگی-چهارمین شب یلدای گل گلکم

1393/10/14 14:05
نویسنده : LESWIET امیرحسین
545 بازدید
اشتراک گذاری

ماهگیت مبارک تمام بود و نبود مامان

 چهارمین یلدات هم مبارک هندونه ی شیییرییین و نوبرونه ی ماhttp://alham.persiangig.com/image/water%20melon/4.gif

امسال شب چلمون خونه ی مامانی برگزار شد.خیلی خوش گذشت

مخصوصا به شما پسر قشنگم که بعد از ماهها به هندونه رسیده بودی

و دلی از عزا در آوردی.البته باید ببخشی منو مامانی که با یه تیر چند تا

نشون میزنم.امسال به کلی یادم رفت که شب چله بیام و واست آرزوهای

قشنگ بکنم.ولی عیب نداره مامانی عوضش الان تو خونه ی خودمون و

با خیال راحت دارم واست مینویسم.قرار بود واسه ماهگردت بیام و بنویسم

که بدشانسی چند روز هوای شهرمون آلوده بود طبق معمول هر سال این

موقع و من و تو بابا هم دچار مسمومیت شده بودیم.البته خدا رو شکر تو

یکروزه خوب شدی و همون یکروز استامینوفن خوردی واسه تبی که داشتی

و بابا دوروز طول کشید و من بیچاره تقریبا چهار روز تب خفیف داشتم همراه

با دل درد و سرفهخستهالان هممون به لطف خدا خوبیم.شبی نیست که من

واسه اومدن بارون دعا نکنم.اونم فقط بخاطر تو پسرکم که هیچ تقصیری نداری

که باید تو این شهر زندگی بکنی و هوای آلوده ی اینجا رو توی ریه های

کوچولوت تنفس بکنیغمگین

فقط از خدا میخوام زندگیمون روی روالی بیفته که بتونیم حداقل جایی زندگی

بکنیم که با نفس کشیدن تو من دلواپس و غمگین نباشممتنظر

خب بگذریم...

دو سه روز پیش رفتیم شهربازی و کلی بهت خوش گذشت .شیرین زبونیات

تمومی نداره که هیچ داره روز به روز بیشتر و مزه دار تر میشه.باباعلیرضا

هر وقت ازت میپرسه منو چند تا دوست داری میگی پنج تا.امکان نداره که

ازت بپرسن کدوممون رو بیشتر دوست داری و تو بگی.از همون کوچیکیت میگفتی

دو تا تونو دوست دارم.البته این سوال رو اطرافیان ازت میکنن و ما میدونیم

که نباید اینو ازت بپرسیم.عاشق اینی که بابای من باشی و باهام بازی کنی.

دخترم این کارو بکن.دخترم اون کارو بکنمحبتالان هم آقای شیرینی فروش شدی.

چند تا لگو گذاشتی تو لگن میگی خانوم واستون کیک هندونه و پرتغال درست

کردم بفرماییدبوسهر چیزی ازمون میخوای میگی لطفا اونو به من بدیدمحبت

هفته ی پیش بردمت آرایشگاه و کلی خوشگل شدی گل مامان و بابا.

روزهایی که فشار کار بابا زیاده و میاد خونه بغلت میکنه و بعدش به من میگه

اگه این نبود من چکار میکردم؟محبتبغل

زندگیم به زندگیه شما دو نفر وصله عزیزای دلمبكسل قلوب بكسل رومانسي بكسل فراشات بكسل فيونكات بكسل جديد ولطيف للمواضيع

 

بگیرید.هرچقدر دوست دارید ازم عکس بگیرید!

 

زود باشید دیگه خسته شدم!

 

ای بابا بزارید هندونمو بخورم چقدر عکس میگیرید!!

 

اصلا من کار خودمو میکنم شما کار خودتونو بکنیدخندونک

 

یه روز بارونی و افتتاح چتر خوشگلم که عاشقشم.انقدر هول بودم برم زیر بارون شیرجه زدم تو حیاط!

زانوهامو ببینیدچشمک

 

یادت باشد اینجا کسانی هستند که به

اندازه ی تمام برگهای پاییز تو را دوست دارند.

عمرت بلند چون یلدا.

تنت سبز و شاداب چون بهاران.

زندگیت پر بار چون تابستان.

و بختت سپید چون برف زمستانhttp://alham.persiangig.com/image/water%20melon/35.gifhttp://alham.persiangig.com/image/water%20melon/31.gif

 

 

پسندها (4)

نظرات (1)

ریحانه
25 اسفند 93 17:56
ای جونم اون که با چتره چقدر خوبه