امیرحسین جونمونامیرحسین جونمون، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره
اميرعلي جونموناميرعلي جونمون، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

❤مردهاي کوچک من ❤

هورررررا میریم مهمونی...

1393/4/8 13:5
نویسنده : LESWIET امیرحسین
644 بازدید
اشتراک گذاری

امروز روز اول ماه مبارک رمضانهآرامامسال ماه رمضان تقریبا افتاده توی نصفی از تیرماه

و نصفی از مرداددلخورامروز صبح با بابا بیدار شدیم و سحری خوردیم.خیلی دعات کردم

مامانیمحبتدعا کردم وقتی بزرگ شدی  یکی از بهترین مهمونهای خدا توی

این ماه خوب باشی.یعنی از خدا خواستم اونقدر بهمون درایت بده که بتونیم

طوری بزرگت بکنیم که روزه گرفتن جزو افتخاراتت باشه .و اونقدر سالم باشی که

براحتی بتونی از پس این مهمونی بر بیاییبغل

یه دعا هم واسه سه نفرمون کردم.دعا کردم خداوند اونقدر بزرگمون بکنه که بتونیم بدیهای

دیگران رو با خوبی پاسخ بدیم.حسادت رو ازمون دور بکنه.محتاج مخلوق خدا نباشیم.سلامتی

و از همه مهمتر عاقبت به خیری پاداش این ماهمون باشهمحبت

 

 

(پ.نوشت:این هفته که گذشت تیم ملیه فوتبالمون که رفته بود جام جهانی

از بوسنی شکست خورد و شیرینیه اون دفاع جانانه در مقابل آرژانتین رو به کام

هفتاد هشتاد میلیون آدم تلخ کرد و حذف شد.)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)